En directe

Sons de la terra

AUDIOS

Sense categoria

Anna-Priscila Magriñà: "Gaudí era un dandi"

La periodista Anna-Priscila Magriñà publica 'Antoni Gaudí. L’arquitecte universal', un llibre infantil sobre l'arquitecte

7 novembre 2023

Comparteix
La periodista i escriptora Anna-Priscila Magriñà, als estudis de Ràdio Estel

Anna-Priscila Magriñà publica el seu cinquè llibre. 'Antoni Gaudí. L’arquitecte universal', el vuitè volum de la col·lecció 'Els Llibres del Petit Sàpiens' amb il·lustracions d'Albert Pinilla, que convida els infants a conèixer la vida i obra d’un dels grans arquitectes universals.

A banda de les seves obres arquitectòniques, encapçalades per la Sagrada Família: què es coneix de la seva figura? Contràriament al que es pugui pensar, Anna-Priscila Magriñà explica que "Gaudí era un dandi: vestia bé, era presumit i se n'anava al Liceu a escoltar música o a muntar a cavall". A més, a l'arquitecte li agradava la fotografia, però que li fessin fotos no li agradava, i era una persona baixeta, un atribut que li agrada reivindicar a la periodista.

"Gaudí era un dandi: vestia bé, era presumit i se n'anava al Liceu a escoltar música o a muntar a cavall"

Anna-Priscila Magriñà: "Gaudí era un dandi"

0:00 / 0:00

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció