En directe

Sense distància

Sense categoria

"No tornaria a Eurovisió"

El cantant i compositor presenta un nou disc, 'El pacto', un disc "autèntic" que li ha portat per mons "externs i interns"

22 setembre 2023

Redacció

Comparteix
Antonio José sobre Eurovisió

Antonio José és contundent sobre Eurovisió: "No hi tornaria". El cantant i compositor va quedar segon al festival d'Eurovisió Junior amb tan sols 10 anys i, tot i que té records molt macos de l'experiència, no la repetiria. "Hauria de canviar molt tot el que s'ha muntat perquè jo decidís anar-hi. No entra en els meus plans", ha dit Antonio José sobre Eurovisió en una entrevista al programa 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Antonio José presenta un nou disc, 'El pacto' (Universal), un disc "autèntic" "ple de veritat" que li ha portat per mons "externs i interns". Un treball que compta amb la col·laboració de grans artistes com Miguel Poveda i el mexicà Kurt i amb el qual vindrà el 6 de març a Barcelona.

De Poveda, només té bones paraules: "És una persona que m'ha regalat la música i en la qual puc confiar, i això és molt complicat en aquest món".

Amb l'artista hem parlat de salut mental: "L'èxit és ser feliç, i jo ara, per sort, ho soc". Antonio José ha reconegut no tenir problemes amb la gestió de la fama, perquè la seva família l'ha ajudat a afrontar-ho tot.

Fins i tot, revela que està en un nou projecte que està "ordenant" al seu cap. "Tinc tres cançons que sé que sí que hi són, dins d'aquest nou projecte". El que no ha volgut revelar és quins col·laboradors tindrà.

Tot i que reconeix que per cantar de veritat has d'haver viscut el que cantes i treure't les pors, ell ens descobreix una que li acompanya des de petit: la por a la foscor!

Entrevista al cantant Antonio José

0:00 / 0:00

Més actualitat

ACTUALITAT

SOCIETAT

Els sindicats de presons reclamen augmentar les mesures de seguretat

Centre penitenciari Brians 2

El sindicat CSIF demana un gir radical a la normativa penitenciària

16 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

"Illa i Argüello poden representar el diàleg que es busca"

Jesús Avenzuela, director general de la Fundació Pau VI

El president de la Generalitat i el de la Conferència Episcopal Espanyola participaran cara a cara aquest dimecres en una jornada de debat

15 setembre 2025

Redacció

CULTURA

LLIBRES

Montse Barderi: "Aquest llibre és un acte de llibertat"

Montse Barderi a l'estudi de Ràdio Estel

Parlem amb la filòsofa, escriptora i periodista cultural Montse Barderi sobre la seva darrera novel·la 'El mar, que brilla i riu'

15 setembre 2025

Redacció