En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

"No tornaria a Eurovisió"

El cantant i compositor presenta un nou disc, 'El pacto', un disc "autèntic" que li ha portat per mons "externs i interns"

22 setembre 2023

Redacció

Comparteix
Antonio José sobre Eurovisió

Antonio José és contundent sobre Eurovisió: "No hi tornaria". El cantant i compositor va quedar segon al festival d'Eurovisió Junior amb tan sols 10 anys i, tot i que té records molt macos de l'experiència, no la repetiria. "Hauria de canviar molt tot el que s'ha muntat perquè jo decidís anar-hi. No entra en els meus plans", ha dit Antonio José sobre Eurovisió en una entrevista al programa 'La Caravana' de Ràdio Estel.

Antonio José presenta un nou disc, 'El pacto' (Universal), un disc "autèntic" "ple de veritat" que li ha portat per mons "externs i interns". Un treball que compta amb la col·laboració de grans artistes com Miguel Poveda i el mexicà Kurt i amb el qual vindrà el 6 de març a Barcelona.

De Poveda, només té bones paraules: "És una persona que m'ha regalat la música i en la qual puc confiar, i això és molt complicat en aquest món".

Amb l'artista hem parlat de salut mental: "L'èxit és ser feliç, i jo ara, per sort, ho soc". Antonio José ha reconegut no tenir problemes amb la gestió de la fama, perquè la seva família l'ha ajudat a afrontar-ho tot.

Fins i tot, revela que està en un nou projecte que està "ordenant" al seu cap. "Tinc tres cançons que sé que sí que hi són, dins d'aquest nou projecte". El que no ha volgut revelar és quins col·laboradors tindrà.

Tot i que reconeix que per cantar de veritat has d'haver viscut el que cantes i treure't les pors, ell ens descobreix una que li acompanya des de petit: la por a la foscor!

Entrevista al cantant Antonio José

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Marc Martínez i Bruna Cusí: "L'empatia és la base de la feina actoral"

Cartell del trailer de Balandrau

Parlem amb Marc Martínez i Bruna Cusí sobre 'Balandrau: Vent Salvatge', el film dirigit per Fernando Trullols sobre la tragèdia del 2000

20 febrer 2026

Redacció