En directe

Cocodril Club

AUDIOS

Carles Sala: "cal sortir de mesures populistes, que costen zero euros a l'administració"

Per Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya, cal acció pública per a resoldre aquesta problemàtica

9 octubre 2023

Comparteix
preus del lloguer

Segons Sala, "el que s'ha de fer és que crear un pacte d'estat on professionals, propietaris i arrendataris trobin fórmules que els ofereixin seguretat jurídica". Així s'ha manifestat el portaveu dels APIS de Catalunya després que la consellera de Territori, Ester Capella, ha tornat a demanar a l’estat que apliqui la nova llei d’habitatge, que regula el topall dels preus del lloguer, davant l'increment dels preus que s'han viscut en el darrer trimestre a la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana.  

Pel portaveu dels API, "un problema com aquest necessita acció pública i no, traspassar la responsabilitat als propietaris limitant el lloguer". Així ho ha dit en una entrevista a l'Estel Migdia.

Entrevista Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

PAPA LLEÓ

RELIGIÓ

VATICÀ

Leticia Soberón: "El papa Lleó XIV està curat d’espants"

Papa Lleó XIV

Entrevista a Leticia Soberón, membre del Dicasteri de Comunicació del Vaticà

9 maig 2025

Redacció

PAPA FRANCESC

RELIGIÓ

VATICÀ

Oriol Junqueras: "L'església busca consolidar la seva influència a tot el món"

El líder d'ERC, Oriol Junqueras, atenent els mitjans a la Fira d'Abril de Barcelona

Entrevista a Oriol Junqueras, historiador vaticanista i president d’ERC

9 maig 2025

Redacció

Sense categoria

Manuel Manonelles: "El col·legi de cardenals ha fet un cop de puny damunt la taula"

Manuel Manonelles: "El col·legi de cardenals ha fet un cop de puny damunt la taula"

Entrevista a Manuel Manonelles, analista, expert en relacions internacionals i professor associat de Relacions Internacionals de Blanquerna URL

9 maig 2025