En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

Carles Sala: "cal sortir de mesures populistes, que costen zero euros a l'administració"

Per Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya, cal acció pública per a resoldre aquesta problemàtica

Publicat: 09/10/2023 14:41 Actualitzat: 02/04/2024 15:22

Comparteix
preus del lloguer

Segons Sala, "el que s'ha de fer és que crear un pacte d'estat on professionals, propietaris i arrendataris trobin fórmules que els ofereixin seguretat jurídica". Així s'ha manifestat el portaveu dels APIS de Catalunya després que la consellera de Territori, Ester Capella, ha tornat a demanar a l’estat que apliqui la nova llei d’habitatge, que regula el topall dels preus del lloguer, davant l'increment dels preus que s'han viscut en el darrer trimestre a la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana.  

Pel portaveu dels API, "un problema com aquest necessita acció pública i no, traspassar la responsabilitat als propietaris limitant el lloguer". Així ho ha dit en una entrevista a l'Estel Migdia.

Entrevista Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

POLÍTICA

El Sindicat majoritari dels Mossos d'Esquadra, sorprès per la dimissió de Trapero

Imma Viudes, portaveu de l'entitat, confia que el relleu doni continuïtat al treball fet en els darrers anys

10 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

EDUCACIÓ

ENTREVISTES

Jaume Funes: "No hauria de marxar ningú de l'escola sense voler saber per què passen les coses"

El pedagog reflexiona sobre el malestar del sector educatiu i els reptes que cal afrontar

9 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

EDUCACIÓ

Les famílies reclamen tenir veu en el conflicte educatiu

Jordi de Carreras, president de l'aFFaC, assegura que hi ha reptes que no s'afronten des de fa molts anys i que s'ha d'obrir una nova etapa.

9 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga