En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Carles Sala: "cal sortir de mesures populistes, que costen zero euros a l'administració"

Per Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya, cal acció pública per a resoldre aquesta problemàtica

9 octubre 2023

Comparteix
preus del lloguer

Segons Sala, "el que s'ha de fer és que crear un pacte d'estat on professionals, propietaris i arrendataris trobin fórmules que els ofereixin seguretat jurídica". Així s'ha manifestat el portaveu dels APIS de Catalunya després que la consellera de Territori, Ester Capella, ha tornat a demanar a l’estat que apliqui la nova llei d’habitatge, que regula el topall dels preus del lloguer, davant l'increment dels preus que s'han viscut en el darrer trimestre a la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana.  

Pel portaveu dels API, "un problema com aquest necessita acció pública i no, traspassar la responsabilitat als propietaris limitant el lloguer". Així ho ha dit en una entrevista a l'Estel Migdia.

Entrevista Carles Sala, portaveu dels Agents de la Propietat Immobiliària de Catalunya

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Cristina La Mar: "Avui en dia l'amor es viu molt diferent"

Cristina La Mar reclama abraçar la mor en el seu àlbum 'Una flora en la luna'

25 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Les esllavissades i la liqüefacció, les conseqüències indirectes del terratrèmol

Joan Martínez-Bofill, vicepresident del Col·legi de Geòlegs, avisa dels perills indirectes del terratrèmol a Veneçuela

25 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Pera: "El teatre més bonic del món és el teatre amateur"

Joan Pera

Parlem amb l'actor Joan Pera sobre 'L’Auca del Sr. Pera', l'obra on ens explica la seva història, al Teatre Condal fins al 28 de juny

23 juny 2026

Redacció