Aquest dimecres a Ràdio Estel, preguntem:
Con veuries que hi tornés ha haver toros a Catalunya?
- Bé. Més enllà de ser partidari o contrari, cal preservar la llibertat.
- Malament. Hi ha un mandat del Parlament, i s’ha de complir.
- Malament. No es poden permetre espectacles que maltractin i matin animals.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dimecres (19.25 h), la possibilitat que els toros tornin a Catalunya, un debat de cruïlla entre la política, l’espectacle, els sentiments culturals i la defensa dels animals:
- El Tribunal Constitucional enllesteix una sentència que podria obligar a permetre novament les curses de braus a Catalunya, 6 anys després de la prohibició aprovada pel Parlament, a partir d’una ILP.
- Llibertat? Defensa dels animals? Sentiment de cultura espanyola o mediterrània?
En el col·loqui, hi participaran Miquel Muñoz, estudiant de Periodisme a la UIC i analista taurí, Carmen Méndez, del programa ‘La veu dels animals’ o ADDA i Ramon de Veciana, advocat.
Més actualitat
BISBATS
ENTREVISTES
ESGLÉSIA CATALUNYA
Josep-Lluís Serrano, bisbe d'Urgell: "Si escoltem i guarim, la bel·ligerància pot baixar"

El nou copríncep d'Andorra diu que, en aquesta nova etapa, vol "ser fidel a una herència rebuda i fer-la present" després "d'un temps d'aprenentatge i coneixement"
1 juliol 2025
Redacció,