En directe

El Matí a Ràdio Estel

ARQUEBISBAT DE BARCELONA

L’Arquebisbat de Barcelona i la parròquia Sant Josep de Badalona projecten convertir el Centre Sant Josep en un espai multifuncional obert a la ciutat

El nou Centre Sant Josep de Badalona serà un espai multifuncional amb usos religiosos, socials, esportius i culturals

28 maig 2025

Redacció

Comparteix

L’Arquebisbat de Barcelona i la parròquia Sant Josep de Badalona treballen per convertir el Centre Sant Josep en un espai multifuncional, d’usos religiosos, socials, esportius i culturals, obert a la ciutat de Badalona. Després d’obtenir el permís de l’Ajuntament de Badalona, en els propers dies es procedirà a l’enderroc dels espais, una operació que és clau per al desenvolupament del futur projecte. Els treballs del futur Centre Sant Josep es preveu que durin al voltant de dos mesos i mig, amb una vigilància especial per minimitzar qualsevol impacte en la zona.

Actualment, s’està tramitant un Pla Especial davant de l’Ajuntament de Badalona. Aquest pla estableix els usos futurs de l’espai. El projecte manté l’ estructura original anunciada: una instal·lació esportiva i la renovació total del centre social (locals parroquials). El centre social de la parròquia serà un espai multifuncional, d’usos religiosos, socials i culturals, obert a la ciutat de Badalona, que afavorirà la integració i la participació ciutadana.

La part esportiva, que serà gestionada per un tercer, estarà oberta a la ciutadania. Aquesta inclourà espais multifuncionals destinats a l’esport, així com altres activitats complementàries.

Més actualitat

ENTREVISTES

SOCIETAT

Pere Macias assegura que si la Generalitat gestionés Rodalies no s'hauria arribat a la situació actual

El comissionat per al Traspàs de Rodalies pronostica que a l'abril s'eliminaran les limitacions del servei ferroviari

23 febrer 2026

Redacció

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció