
El compositor i professor de l’ESMUC, Bernat Vivancos, ha completat una obra interreligiosa i internacional amb cinc pregàries universals del budisme, judaisme, bahaisme, islam i cristianisme. L'última de les obres és el 'Pare nostre' i cantada en català. "És una manera d'acabar l'obra de forma espectacular i íntima", detalla en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel.
Qui va ser també director de l'Escolania de Montserrat descriu que "si agafem textos bonics, no estem tan lluny els uns dels altres", ja que assegura que "l'essència de la fe i les religions és que es parla de la pau i de l'amor"
Vivancos explica que en aquests moments no està prevista una representació de l'obra, encara que confia que tard o d'hora vegi la llum a casa nostra. "Falta la inversió perquè es pugui veure", manifesta. D'altra banda, ha destacat la fornada de compositors i la revifalla del cant coral.



