En directe

Fórmula Estel

Sense categoria

Bisbe Xabier Gómez: "Les persones migrades no son un problema, sinó testimonis d'esperança"

El bisbe de Sant Feliu destaca que cal estar al costat de les persones migrades i refugiades

24 setembre 2025

Comparteix
Xabier Gómez, bisbe de Sant Feliu

En ple debat sobre el traspàs en competències d'immigració, el bisbe de Sant Feliu, Xabier Gómez, ha reiterat que "ens toca estar al costat de les persones refugiades i també del genocidi a Gaza". A més, reitera la voluntat de "posar una paraula de veritat en un moment de xenofòbia a tot el món i que també arriba a casa nostra" en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel.

D'aquesta manera, Gómez exposa que segueixen treballant en la idea que "les persones migrades no són un problema a resoldre, sinó testimonis d'esperança", posant sobre la taula que són persones que fugen de guerra i fam, i busquen el seu futur. Així, assegura que cal conèixer les persones i que en moltes ocasions el problema no és la immigració, sinó la pobresa.

Per tot plegat, el bisbe de Sant Feliu destaca que "hem de posar l'evangeli" davant dels discursos d'odi.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Xabier Gómez

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

Pobresa i calor: la doble vulnerabilitat que afecta als barris més pobres de l'àrea metropolitana de Barcelona

Un estudi de la UAB detecta que els barris desafavorits registren fins a 1 ºC més de temperatura que la resta

26 juny 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

SOCIETAT

Ousman Umar i Dani Sancho: "La solució a la migració és crear prosperitat a l'origen"

Ousman Umar i Dani Sancho

Parlem amb Ousman Umar i Dani Sancho sobre la pel·lícula 'Viatge al país dels blancs', on Umar explica el seu viatge des de Ghana a Barcelona

26 juny 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Fra Juan Duque: "L'esperança radica en la cooperació del propi ciutadà veneçolà"

La màxima prioritat en aquests moments és el rescat de persones que han quedat entre les runes, amb una desena de milers de desapareguts

26 juny 2026

Redacció