Inici » Actualitat » Cada dia, 20h, reviu els millors moments de "De cap i de nou", el programa que convida a descobrir com, malgrat les dificultats, la vida comença cada dia… de cap i de nou.
ACTUALITAT
Cada dia, 20h, reviu els millors moments de "De cap i de nou", el programa que convida a descobrir com, malgrat les dificultats, la vida comença cada dia… de cap i de nou.
12 juliol 2014
Comparteix
Més actualitat
INTERNACIONAL
Jofre Rocabert: "Un bloqueig de l'estret d'Ormuz per part dels Estats Units seria una escalada difícil de desfer"
El membre de Catalonia Global Institut considera que l'Iran està resistint millor la guerra que els Estats Units
14 abril 2026
Redacció, 
CULTURA
ENTREVISTES
MÚSICA
Guillem Roma: "La música en directe és com un ritual d'unió"
Parlem amb el músic i compositor Guillem Roma sobre el seu setè disc 'Ritual d'Expropiació'
14 abril 2026
Redacció, 
INTERNACIONAL
Sense categoria
Mariona Tasquer: "La missió de la flotilla és posar Gaza al centre i denunciar el genocidi i el bloqueig d'Israel"
Una nova flotilla té previst embarcar aquesta setmana cap a Palestina amb ajuda humanitària i per fer-se ressò del genocidi