En directe

Tot sardana

ESGLÉSIA CATALUNYA

“Cal evitar que la indiferència envers el patiment dels altres es globalitzi”

“Cal evitar la globalització de laindiferència envers el patiment dels altres, especialment dels menys afavorits”.Aquestes han estat les paraules de Mons. Joan Josep Omella, cardenal…

14 febrer 2018

Redacció

Comparteix

“Cal evitar la globalització de laindiferència envers el patiment dels altres, especialment dels menys afavorits”.Aquestes han estat les paraules de Mons. Joan Josep Omella, cardenal arquebisbede Barcelona, en la seva intervenció al Fòrum Social Pere Tarrés del mes defebrer.

Aquesta frase expressa la idea de lluitacontra la indiferència i la injustícia que ha volgut transmetre l’arquebisbe enla seva intervenció al Fòrum, que ha estat titulada amb una cita evangèlica deLluc 22,27: “Enmig de vosaltres, soc com el qui serveix”.

Omella ha destacat la necessitat derelacionar-nos amb els altres enmig d’una societat que tendeix cap a l’aïllamenti l’individualisme, i ha demanat reforçar el treball de la dimensió espiritualde la persona: “Necessitem homes i dones que es moguin per l’amor i no per l’interès.”

Al col·loqui, que se celebra cada mes i té coma objectiu promoure el debat plural en temes d’acció social, hi han participat tambéautoritats del món polític com l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, i representantsd’entitats del Tercer sector.

 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Mamen Duch i Marta Pérez: "T de Teatre torna a TV3 amb una nova sèrie"

Les actrius celebren els 35 anys de la companyia T de Teatre i presenten l'obra 'Avui no ploraré' al Teatre Goya

16 gener 2026

Redacció

SANITAT

La Marató de Donants de Sang vol arribar a les 10.000 donacions

Foto: beteve

Parlem amb Laura Medina, la cap del Banc de Sang i Teixits de l’Hospital de Sant Pau, sobre la marató de donació de sang d'enguany

16 gener 2026

Redacció

INTERNACIONAL

Daniel Roldan, politòleg: "Difícilment un atac americà podrà alterar la situació interna de l'Iran"

L'editor en cap del Catalonia Global Institute detalla que la manca d'articulació de l'oposició dificulta un canvi de règim

15 gener 2026

Redacció