En directe

El Matí a Ràdio Estel

ACCIÓ SOCIAL

'Cantem amb els sense sostre', grans artistes el dia 1 a Barcelona

L'Església de Santa Anna-Hospital de Campanya, a Barcelona (carrer Santa Anna, 29), acollirà el dissabte 1 de desembre, a les 12 del migdia, una actuació molt…

16 novembre 2018

@IgnasiMiranda

Comparteix
L'Església de Santa Anna-Hospital de Campanya, a Barcelona (carrer Santa Anna, 29), acollirà el dissabte 1 de desembre, a les 12 del migdia, una actuació molt especial. La música i les veus de Marina Rossell, Àngel Llàcer, Manu Guix, David Carabén i el grupIn Crescendo hi coincidiran, en un acte presentat per Ariadna Oltra, per ajudar les persones més necessitades en un concert amb el lema 'Cantem amb els sense sostre'. La iniciativa, impulsada per la religiosa compromesa amb l'exclusió social Viqui Molins, s'ha posat en marxa per estimular l'acollida de les persones en situació de pobresa. L'entrada, amb un donatiu de 10 euros o la voluntat, serà una contribució de cadascú perquè les persones sense llar, o sense recursos suficients per viure, puguin rebre una ajuda per sortir de la seva situació.
Viqui Molins és una de les activistes més importants de l'Hospital de Campanya, obert des de fa un any i mig a l'església de Santa Anna, al costat de la Plaça de Catalunya, com una experiència de portes obertes, seguint la crida del Papa Francesc. Primer va ser les 24 hores del dia, coincidint amb el fred més intens de l'hivern de l'any 2017, i després ja amb horari permanent de 8 a 20 hores. Cada dia, s'ofereix menjar i ajuda personal, però sobretot "s'escolta la persona necessitada", assegura Xavier Morlans, sacerdot adscrit a la parròquia. Després de moltes altres activitats i accions concretes, ara arriba aquesta trobada musical i artística, en un horari i lloc que no són gens habituals però que remouran el cor de molta gent.

Més actualitat

POLÍTICA

"Els socis de govern ara tenen més capacitat de pressió"

Pedro Sánchez

Gema Sánchez, politòloga de la Universitat Complutens de Madrid, creu que sortiran més escàndols i que hi haurà un avançament electoral

13 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Plataformes contràries a l'ampliació de l'aeroport asseguren que el projecte "és un document molt 'cutre' i amb pocs detalls"

Aeroport del Prat

Elena Idoate, membre de les plataformes 'Ni un pam de terra' i 'Zeroport' assegura que l'ampliació és un instrument de propaganda.

13 juny 2025

Redacció

ENTREVISTES

MEDI AMBIENT

Ana Caño: "Els recercadors tenim l'obligació de donar solució a la sequera"

"Els recercadors tenim l'obligació de donar solució a la sequera"

Entrevistem a Ana Caño, investigadora del CSIC que ha descobert un avenç científic per desenvolupar plantes resistents al canvi climàtic

12 juny 2025

Redacció