En directe

Matines

SOCIETAT

Càritas Espanyola respon a la crida d’emergència de Càritas de Sierra Leone

L’equip directiu de Càritas Espanyola ha aprovat un enviament de 50.000 € per respondre a la crida d’emergència que Càritas de Sierra Leone havia llançat…

14 agost 2014

Càritas

Comparteix

L’equip directiu de Càritas Espanyola ha aprovat un enviament de 50.000 € per respondre a la crida d’emergència que Càritas de Sierra Leone havia llançat a través de Càritas Internationalis. Càritas de Sierra Leone demana una ajuda de 268.918 € per parar la transmissió de l’ebola al seu país.

Davant la por que aquest virus propaga, el silenci i l’ocultació de molts malalts són conductes que fan que el virus es propagui amb més facilitat. En aquestes circumstàncies la informació i la sensibilització són elements clau perquè es pugui para el contagi.

Amb aquest projecte està previst que 34.000 persones rebin formació directa sobre la malaltia: propagació, higiene… A més, unes 28.000 persones rebran un lot amb material higiènic.

El projecte es portarà a terme amb les estructures comunitàries i parroquials que ja existeixen, i amb la implicació directa dels diferents líders tradicionals, religiosos, polítics i socials.

Més actualitat

ESGLÉSIA MÓN

Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"

13 març 2026

Ignasi Miranda

CULTURA

ENTREVISTES

Pau Roca i Carmen Marfà: "És impossible que una obra de teatre faci molta por"

L'actor i la dramaturga de 'La presència' exposen la combinació entre la comèdia i el terror de l'obra

13 març 2026

Redacció

SOCIETAT

Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó

13 març 2026

Redacció