En directe

Fórmula Estel

SOCIETAT

Càritas Espanyola respon a la crida d’emergència de Càritas de Sierra Leone

L’equip directiu de Càritas Espanyola ha aprovat un enviament de 50.000 € per respondre a la crida d’emergència que Càritas de Sierra Leone havia llançat…

14 agost 2014

Càritas

Comparteix

L’equip directiu de Càritas Espanyola ha aprovat un enviament de 50.000 € per respondre a la crida d’emergència que Càritas de Sierra Leone havia llançat a través de Càritas Internationalis. Càritas de Sierra Leone demana una ajuda de 268.918 € per parar la transmissió de l’ebola al seu país.

Davant la por que aquest virus propaga, el silenci i l’ocultació de molts malalts són conductes que fan que el virus es propagui amb més facilitat. En aquestes circumstàncies la informació i la sensibilització són elements clau perquè es pugui para el contagi.

Amb aquest projecte està previst que 34.000 persones rebin formació directa sobre la malaltia: propagació, higiene… A més, unes 28.000 persones rebran un lot amb material higiènic.

El projecte es portarà a terme amb les estructures comunitàries i parroquials que ja existeixen, i amb la implicació directa dels diferents líders tradicionals, religiosos, polítics i socials.

Més actualitat

SOCIETAT

Entre la pluja i el pol·len: claus d’una primavera al·lèrgica

Jordina Belmonte explica que l'hivern fresc i plujós ha ajudat a créixer les plantes i que en florir tinguin molta energia

23 març 2026

Redacció

ENTREVISTES

Magda Oranich: "M'ha afectat molt que un percentatge important de joves vulgui un retorn de la dictadura"

L'advocada publica el llibre 'Totes les batalles', en què repassa les lluites que van haver de combatre durant la dictadura

23 març 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Adrià Vila, El Pony Pisador: "La música no té edats"

El Pony Pisador estrena el nou format 'El Pony Menut' dirigit cap a un públic familiar

20 març 2026

Redacció