En directe

Laudes

CULTURA

Catalonia Sacra presenta l’agenda 2019

Una conferència davant la façana del Naixement de la SagradaFamília, a càrrec de la historiadora Rosa Ribas, serà el colofó, el 30 denovembre, de l’agenda…

20 febrer 2019

Carme Munté Margalef

Comparteix

Una conferència davant la façana del Naixement de la SagradaFamília, a càrrec de la historiadora Rosa Ribas, serà el colofó, el 30 denovembre, de l’agenda d’activitats Catalonia Sacra 2019. Fins aleshores, s’hauranfet més d’una trentena d’activitats diferents, a les deu diòcesis catalanes, sempreamb el patrimoni d’arrel religiosa com a protagonista. Un patrimoni que l’Esglésiacatalana difon amb força des del 2012, quan va crear Catalonia Sacra, que en elcas de la diòcesi de Tortosa pren el nom de Dertosa Sacra.  

L’agenda 2019 de Catalonia Sacra s’ha presentat a la SagradaFamília, en concret al claustre de la Mercè, i es pot consultar a la pàgina webwww.cataloniasacra.cat. Lapresentació de les activitats ha anat càrrec dels directors de les revistes Sapiensi Descobrir, Clàudia Pujol i Joan Morales.

En l’acte de presentació també han participat Esteve Camps,president delegat de la Junta Constructora de la Sagrada Família; FrancescPardo, bisbe de Girona i president de Catalonia Sacra, i Dani Font, coordinadorde Catalonia Sacra.

Dani Font ha exposat les diferents dimensions que impulsaCatalonia Sacra, sempre amb l’objectiu d’incrementar el coneixement, ladivulgació i de facilitar la visita al patrimoni arquitectònic i artísticvinculat a l’Església. En aquest sentit, ha reconegut que la dimensió turísticaés una de les que més costa de desenvolupar, i ha vaticinat que aquest anyserà l’any del desplegament del turisme.   

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Josep Nualart: "L'operatiu de Puigdemont és una cadena de 'Bàrbares'"

Josep Nualart

Josep Nualart presenta 'Tres dies d’agost', una crònica periodística sobre el retorn del president Puigdemont a Catalunya

13 juny 2025

Redacció

POLÍTICA

"Els socis de govern ara tenen més capacitat de pressió"

Pedro Sánchez

Gema Sánchez, politòloga de la Universitat Complutens de Madrid, creu que sortiran més escàndols i que hi haurà un avançament electoral

13 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Plataformes contràries a l'ampliació de l'aeroport asseguren que el projecte "és un document molt 'cutre' i amb pocs detalls"

Aeroport del Prat

Elena Idoate, membre de les plataformes 'Ni un pam de terra' i 'Zeroport' assegura que l'ampliació és un instrument de propaganda.

13 juny 2025

Redacció