Aquest dijous, a Ràdio Estel, preguntem:
És viable que Catalunya decideixi sobre la seva independència els propers mesos?
- Sí. Hi ha un mandat dels catalans i del Parlament, i es pot complir.
- No. Amb el marc constitucional actual, no és possible.
- No ho sé, però el conflicte amb l’Estat ens perjudica, i cal buscar un acord.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dijous (19.25 hores) el dos anys després del 9-N, Catalunya està en condicions de decidir el seu futur unilateralment?
- La tramitació parlamentària de lleis de desconnexió i l’anunci d’un referèndum, avalat per la cambra catalana, fet pel president Carles Puigdemont.
- La possibilitat que, des de les Corts Espanyoles o el govern de Mariano Rajoy, s’accepti parlar d’aquest referèndum.
En el col·loqui, hi participaran Joan Capdevila, Esquerra Republicana, Toni Picó, advocat i exdiputat d'Unió i un membre del PP.
Més actualitat
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas: "Si volem que la indústria del musical a casa nostra begui també de les nostres històries, s’ha de fer des de la base"

Parlem amb Jumon Erra, Pol Sanuy i Assun Planas sobre 'Un refugi al sol', un musical de creació pròpia que és un cant a la llibertat
14 octubre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 
CINEMA
CULTURA
ENTREVISTES
Hèctor Claramunt i Mònica Pérez: "No cal anar a deprimir-se sempre al cinema"

Parlem amb el director i guionista Hèctor Claramunt i l'actriu Mònica Pérez sobre 'Escape Room 2', la seqüela de l'èxit teatral fet pel·lícula
13 octubre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 

