Aquest dijous, a Ràdio Estel, preguntem:
És viable que Catalunya decideixi sobre la seva independència els propers mesos?
- Sí. Hi ha un mandat dels catalans i del Parlament, i es pot complir.
- No. Amb el marc constitucional actual, no és possible.
- No ho sé, però el conflicte amb l’Estat ens perjudica, i cal buscar un acord.
En el programa El mirador de l'actualitat, analitzarem aquest dijous (19.25 hores) el dos anys després del 9-N, Catalunya està en condicions de decidir el seu futur unilateralment?
- La tramitació parlamentària de lleis de desconnexió i l’anunci d’un referèndum, avalat per la cambra catalana, fet pel president Carles Puigdemont.
- La possibilitat que, des de les Corts Espanyoles o el govern de Mariano Rajoy, s’accepti parlar d’aquest referèndum.
En el col·loqui, hi participaran Joan Capdevila, Esquerra Republicana, Toni Picó, advocat i exdiputat d'Unió i un membre del PP.
Més actualitat
Sense categoria
Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions
11 juliol 2025