En directe

Àngels

RÀDIO ESTEL

CDR: "Ens manifestem d'una forma pacífica, tranquil·la"

Per començar la Fórmula Estel d’aquest dimecres, Jaume Aymar, director de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, ha anunciat que el setmanari de l’Església a Catalunya…

4 abril 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Per començar la Fórmula Estel d’aquest dimecres, Jaume Aymar, director de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana, ha anunciat que el setmanari de l’Església a Catalunya tindrà format de revista a partir del número 2012, amb data 15 d’abril: “una proposta atractiva i més còmodament llegible que el format diari”, ha explicat Aymar.
CDR: "Mai hem sigut violents"
Després que la fiscalia hagi anunciat que estudiarà accions penals per acusar als CDR (Comités de Defensa de la República) de rebel·lió, i que els Mossos d'Esquadra han incrementat la seguretat d'edificis i persones arran de l'increment de les seves protestes, hem parlat amb una de les veus del CDR: “Mai hem sigut violents, i està claríssim com actuem: podem tallar una carretera, i ens assentem al terra, però quan veiem que alguna de les persones té alguna actitud que pot semblar una mica més violenta aixequem els braços i demanem a aquesta persona que es tranqui·litizi. Ens manifestem d'una forma pacífica, tranquil·la. Ja no estem per posar llacets, estem al carrer per fer visible que la gent està enfadada i volem que torni la democràcia al nostre país, i que puguem parlar, i que puguem dir les coses que no ens agraden, però sempre dintre del pacificisme i de la no violència, sempre”.
50 anys de la mort de Martin Luther King
Avui es compleixen cinquanta anys de l'assassinat del gran líder del moviment de drets civils, Martin Luther King. Ens ha explicat la seva història i el seu llegat, Xavier Garí, professor d'història de la UIC i coordinador del grup de Pau i Religions de Cristianisme i Justícia: “El mes d'abril va pronunciar el seu darrer parlament, abans del seu assassinat, el 4 d’abril de 1968: d'això en fa avui 50 anys, mig sigle de lluites no violentes que s'han vist molt influides per la persona, l’estil i la tasca memorable de Martin Luther King”.
Hem acabat l’hora informativa de la Fórmula Estel parlant amb Pere Martín, propietari Llibreria Montse (Salt) a Aquí hi ha llibres, i amb Joan Trias, en la seva secció diària El Somiatruites, ha recollit la última notícia que va rebre abans d’anar a dormir i la primera amb la què s’ha llevat.

Pots escoltar l'hora informativa de la Fórmula Estel

Més actualitat

MOBILITAT

Ester Capella (ERC) exigeix al Govern estatal que "es posi les piles" per complir l'acord del finançament singular

Ester Capella

La diputada al Parlament avisa que per aconseguir nous acords, el Govern estatal ha de complir primer amb els que ja estan pactats

20 juny 2025

Redacció

ACTUALITAT

El testimoni de dues catalanes que viuen a Israel: “Les parets dels búnquers tremolaven, tot i que els atacs estiguessin a 20 quilòmetres”

Israel

Eva Bes i Núria Germà expliquen al Matí a Ràdio Estel com estan vivint l’escalada bèl·lica entre Israel i l’Iran

20 juny 2025

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

RELIGIÓ

El Corpus es viu a Ràdio Estel

Corpus

Segueix en directe a Ràdio Estel els actes de Corpus, amb la Vetlla Eucarística de dissabte i la Missa Solemne de diumenge

20 juny 2025

Redacció