En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

Celebració del Dia del Seminari

Aquest cap desetmana, coincidint amb la festivitat de Sant Josep, celebrem el Dia delSeminari, una jornada dedicada a tots els seminaristes que es formen a…

17 març 2018

Macià Grau

Comparteix

Aquest cap desetmana, coincidint amb la festivitat de Sant Josep, celebrem el Dia delSeminari, una jornada dedicada a tots els seminaristes que es formen a lesnostres diòcesis.

El lema d’aquestany és “Apòstols per als joves”, una elecció molt relacionada amb el Sínodedels Bisbes que es farà el proper més d’octubre i que tractarà el tema “Elsjoves, la fe i el discerniment vocacional”.

A Catalunya, per celebraraquesta diada, els 86 seminaristes de les diferents diòcesis es reuniran eldilluns per participar en una jornada esportiva que aquest any acull elSeminari Major Interdiocesà. La jornada començarà a les 16h amb la tradicional “Copade Sant Josep”, un triangular de futbol7 en el que competeixen els tresseminaris catalans: el de Barcelona, el de Terrassa i l’Interdiocesà. Desprésde la competició es farà una eucaristia presidida pel bisbe de Terrassa JosepÀngel Saiz, i finalment la jornada conclourà amb un sopar.

A més d’aquestatrobada, cada Seminari ha organitzat diverses activitats amb motiu del Dia delSeminari durant el cap de setmana. Les més destacades són la jornada de portesobertes que farà el Seminari de Valldoreix tot el dissabte, i la Vetlla depregària per les vocacions que tindrà lloc al Seminari Conciliar de Barcelona eldissabte a les 19.30h.

Precisament aquestúltim ha realitzat també un vídeo vocacional per difondre la jornada, “Un corincansable”, que transmet l’esperança i il·lusió de tots els seminaristes que hanrespost a la crida del Senyor amb els braços oberts.

Més actualitat

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel reforça l’informatiu matinal i manté l’aposta pel seguiment de la litúrgia amb una dedicació especial a l’Any Gaudí 

Ràdio Estel comença la temporada el 8 de setembre amb una nova graella, dissenyada per a acompanyar els oients des de primera hora del matí

3 setembre 2025

Redacció

Sense categoria

Ignasi Miranda: “El nou Sense Distància tindrà una secció sobre cristians perseguits i que viuen situacions difícils arreu del món”

Ignasi Miranda

Parlem amb Ignasi Miranda, que a partir del setembre continuarà al capdavant de l’informatiu social i religiós Sense Distància

11 agost 2025

RÀDIO ESTEL

Mercè Raga: “El Matí a Ràdio Estel aposta per un format renovat que mantindrà l’essència pròxima i reflexiva”

Mercè Raga

Parlem amb Mercè Raga, que a partir del setembre es posarà al capdavant de l’informatiu El Matí a Ràdio Estel

28 juliol 2025