En directe

Trotamundos

ESGLÉSIA CATALUNYA

Celebració del Dia del Seminari

Aquest cap desetmana, coincidint amb la festivitat de Sant Josep, celebrem el Dia delSeminari, una jornada dedicada a tots els seminaristes que es formen a…

17 març 2018

Macià Grau

Comparteix

Aquest cap desetmana, coincidint amb la festivitat de Sant Josep, celebrem el Dia delSeminari, una jornada dedicada a tots els seminaristes que es formen a lesnostres diòcesis.

El lema d’aquestany és “Apòstols per als joves”, una elecció molt relacionada amb el Sínodedels Bisbes que es farà el proper més d’octubre i que tractarà el tema “Elsjoves, la fe i el discerniment vocacional”.

A Catalunya, per celebraraquesta diada, els 86 seminaristes de les diferents diòcesis es reuniran eldilluns per participar en una jornada esportiva que aquest any acull elSeminari Major Interdiocesà. La jornada començarà a les 16h amb la tradicional “Copade Sant Josep”, un triangular de futbol7 en el que competeixen els tresseminaris catalans: el de Barcelona, el de Terrassa i l’Interdiocesà. Desprésde la competició es farà una eucaristia presidida pel bisbe de Terrassa JosepÀngel Saiz, i finalment la jornada conclourà amb un sopar.

A més d’aquestatrobada, cada Seminari ha organitzat diverses activitats amb motiu del Dia delSeminari durant el cap de setmana. Les més destacades són la jornada de portesobertes que farà el Seminari de Valldoreix tot el dissabte, i la Vetlla depregària per les vocacions que tindrà lloc al Seminari Conciliar de Barcelona eldissabte a les 19.30h.

Precisament aquestúltim ha realitzat també un vídeo vocacional per difondre la jornada, “Un corincansable”, que transmet l’esperança i il·lusió de tots els seminaristes que hanrespost a la crida del Senyor amb els braços oberts.

Més actualitat

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

ESGLÉSIA ESPANYA

RÀDIO ESTEL

Ràdio Estel fa un desplegament especial per seguir en directe el viatge de Lleó XIV

Ràdio Estel emetrà tots els actes que el Pontífex faci a Catalunya i farà un seguiment especial del viatge a Madrid i les Canàries

5 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

David Abadías: "Sempre hem estat gent arrelada a la terra i amb el desig de celebrar la fe amb la nostra llengua"

El Bisbe auxiliar de Barcelona reiterà que el català estarà present en els actes del Papa Lleó XIV a Catalunya

5 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

Coia Valls: "La Sagrada Família és el que passa entre pedra i pedra"

L'autora d''El somni de Gaudí' destaca totes les persones anònimes que han col·laborat a construir la Sagrada Família

5 juny 2026

Redacció