En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

CULTURA

Coco Comín a Eurovisió: "Em vaig endur una decepció"

La ballarina i coreògrafa va ser la presidenta del jurat d'Espanya al festival d'aquest 2024

Publicat: 01/07/2024 17:44 Actualitzat: 18/01/2026 21:48 per Redacció

Comparteix
Coco Comin a Eurovisió

De l'experiència de Coco Comin a Eurovisió, la coreògrafa s'esperava una altra cosa: "jo em pensava que ser presidenta del jurat volia dir trobar-me amb els altres membres de l'equip i poder debatre, però això no ens van deixar fer-ho". Lamenta no haver pogut intercanviar impressions amb els seus companys a l'hora d'emetre del veredicte d'Espanya al festival. I és que, segons ha explicat en una entrevista al programa Fabricació Pròpia de Ràdio Estel, la normativa amb relació a la tasca del jurat és molt estricta perquè els vots dels integrants del jurat són individuals. Reconeix que aquestes mesures li van xocar i que no ha pogut saber "què van votar els seus companys".

La normativa del jurat d'Eurovisió

De fet, ha explicat "que ens van prohibir parlar entre nosaltres i intercanviar impressions per no influir en la decisió dels altres". A més, segons ha assegurat, "van passar hores i hores a les dependències de Ràdio Televisió Espanyola, a Madrid, tancats en una saleta amb una pantalla i un notari que ens anava controlant que no parléssim entre nosaltres".

El dia de la gala jo ho vaig veure a casa meva

De la tasca de Coco Comin a Eurovisió, la ballarina també ha reconegut que li "va faltar ambient" perquè el jurat "valorava els assajos que emetien per un canal privat". I és que, segons ha confirmat la coreògrafa "el dia de la gala jo ho vaig veure a casa meva perquè ja havia fet la feina i havia entregat les avaluacions i tot aquest ambient que pensava que anava a viure de festival, no el vaig viure". Tot i aquest regust amarg, la coreògrafa afirma que tornaria a viure l'experiència.

Més enllà de Coco Comin a Eurovisió

Durant l'entrevista, també s'ha fet un repàs a la seva trajectòria, a la salut del teatre musical i al darrer espectacle que ha presentat al Teatre Victòria, Theatreland, amb alumnes de la seva escola.

Escolta l'entrevista a la coreògrafa Coco Comin

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Júlia Jové i Xavi Navarro: "Necessitem que les institucions donin suport al teatre musical de creació"

Júlia Jové i Xavi Navarro

Parlem amb els intèrprets Júlia Jové i Xavi Navarro sobre 'Després de nosaltres', un nou musical estrenat a l'Espai Texas

7 octubre 2026

Glòria Romero, 

Joan Trias, 

MOBILITAT

SOCIETAT

Els maquinistes de Rodalies reclamen més seguretat: "No som experts a saber si un mur és bo o no"

Els maquinistes argumenten que no tenien garanties que el servei fos segur, especialment després de l'arbre caigut sobre les vies a Vilanova i la Geltrú

7 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga, 

POLÍTICA

Toni Comín: "L'amnistia és el reconeixement que la repressió no és la manera de gestionar un conflicte polític"

L'exconseller de la Generaliat Toni Comín considera el retorn com la victòria d'un poble, del moviment independentista i dels demòcrates

7 octubre 2026

Guillem Andrés, 

Mercè Raga,