En directe

Fórmula Estel

CÀRITAS

SOCIETAT

Creu Roja Canàries: "És la primera vegada que una embarcació bolca al moll i passa aquesta desgràcia"

Jose Antonio Rodríguez Verona, de la Creu Roja de Canàries, detalla els fets tràgics a El Hierro, amb set morts confirmades

29 maig 2025

Redacció

Comparteix
Creu Roja Canàries

Les Illes Canàries han viscut un nou accident tràgic, amb la mort confirmada de set persones fins al moment després que una embarcació volqués al port d'El Hierro. Jose Antonio Rodríguez Verona, responsable autonòmic de primera resposta d’emergència per a la població migrant de Creu Roja Canàries, ha explicat que els rescats son molt complicats, ja que s'ha d'intentar que les persones no es posin dempeus i es concentrin en un costat de l'embarcació, per tal d'evitar que volqui.

En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, a més, ha confirmat que aquesta ha sigut la primera vegada que es bolca tocant al port i hi ha una desgràcia d'aquestes circumstàncies.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Jose Antonio Rodríguez Verona

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Esther López i Ramon Pardina: "Hi ha molts moments de passar-ho malament al teatre"

Esther López i Ramon Pardina son l'actriu i director de 'Desaparellats', una comèdia de ciència-ficció

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

Jordi Amat: “El mite del 92 s’ha estirat com un xiclet i es va trencar”

Jordi Amat

Parlem amb l'escriptor Jordi Amat sobre el seu nou llibre 'Les batalles de Barcelona', un retrat viu de la ciutat a través dels seus enfrontaments ideològics

12 desembre 2025

Redacció

SOCIETAT

El pessebre: tradició, identitat i història

Lleida acull la Biennal del Pessebre Català amb una mostra variada de la tradició nadalenca

12 desembre 2025

Redacció