
Un any després d'omplir la Sala Apolo en el seu disc de debut, Dan Peralbo i el Comboi publica el seu segon treball ' Quin goig'. El grup de pop-rock s'ha fet un lloc en el panorama musical català, amb presència en diversos festivals. Tot això, sense renunciar a l'essència d'Osona que ha dut a l'èxit a difrents grups. A El Matí a Ràdio Estel parlem amb el seu cantant, Dan Peralbo.



