En directe

Radio Vaticana

SOCIETAT

David Donaire (PSC): "Cal portar les institucions a la normalitat"

David Donaire, número 17 del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) per Barcelona, ha destacat aquest dilluns que "Puigdemont i Junqueras han posat en perill…

11 desembre 2017

@IgnasiMiranda

Comparteix

David Donaire, número 17 del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) per Barcelona, ha destacat aquest dilluns que "Puigdemont i Junqueras han posat en perill l'economia de Catalunya, però també la mateixa societat, amb la fractura que hi ha, que es veu en les converses amb les famílies i amics, i les institucions catalanes, que ara cal recuperar per a la normalitat". En el programa El Mirador de l'actualitat, el també assessor de l'alcaldessa de l'Hospitalet de Llobregat ha comentat que, "amb Ciutadans i el PP, els socialistes coincideixen en la defensa d'una Catalunya dins d'Espanya, el 'no' a la independència, però no pas en el que ve després". Donaire, responsable de Xarxes Socials del PSC, ha compartit col·loqui amb Teresa Carreras, membre de la junta de l'Associació de Periodistes Europeus a Catalunya.

Aquest dilluns en el programa 'El Mirador de l'actualitat', hem iniciat una sèrie de 7 programes seguits amb presència dels candidats a les eleccions del 21 de desembre, cada dia, un representant de cadascun dels 7 grups polítics amb representació parlamentària en l'última legislatura. Repassem 4 grans qüestions:

1- Principals propostes de la candidatura per al moment polític actual que viu Catalunya.
2- Allò que hauria de canviar en l’encaix de Catalunya a Espanya o en el seu estatus polítics tenint en compte l’evolució d’aquests últims anys.
3- Possibles pactes o aliances cas que no hi hagi majoria absoluta independentista. Si Junts per Catalunya, Esquerra i la CUP arriben a 68 diputats, què pot passar?
4- Arguments per demanar el vot per a la formació.

Es pot escoltar AQUÍ el programa El Mirador de l'actualitat d'aquest dilluns 11 de desembre.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Carreras: "Si mantenim l'essència pura del teatre, acabarà sent un element revolucionari"

L'actor protagonitza 'Ai! La misèria ens farà feliços', la darrera estrena del Teatre Lliure dirigida per Gabriel Calderón

18 desembre 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

CÀRITAS

Eduard Sala, Càritas: "Jesús ens reconeixeria, si estem defensant l'expulsió de Maria i Josep del pessebre?"

Càritas remarca que cap ajuntament se'n sortirà sol, de la crisi d'habitatge, i que cal una coordinació entre administracions.

18 desembre 2025

CULTURA

"El que passi amb les obres de Sixena marcarà una jurisprudència a tot el planeta"

L'expert en cultura, patrimoni i identitat, Francesc Canosa, considera que el Ministeri ha de moure fitxa

18 desembre 2025

Redacció