En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

David Martos: "Buenafuente fa un acte de confiança cega"

El director del programa 'Vosaltres mateixos', presentat per Andreu Buenafuenta a Som3cat, explica com és el procés creatiu del programa

6 desembre 2023

Comparteix
David Martos

David Martos reconeix que el còmic català té confiança cega en el seu equip. De fet, ha explicat que abans del primer programa de 'Vosaltres mateixos' d'Andreu Buenafuente a Som3cat, va advertir-lo del que passaria: "Tornes a TV3 amb un format nou i als primers minuts no saps què passarà" i que l'humorista va respondre 'Vosaltres ho veieu? Doncs, endavant'. I és que tant a ell com a Buenafuente els agrada jugar, tal com ha explicat en una entrevista al programa Fabricació Pròpia.

Martos va arribar a ser sotsdirector de Late Motiv d’Andreu Buenafuente quan encara duia bràquets. És per això que també hem repassat amb David Martos els seus inicis com a guionista, de com va aconseguir entrar a El Terrat, la productora de Buenafuente, i de com ha hagut de deixar enrere la síndrome de l'impostor i aprendre a confiar en la seva intuïció. També ha deixat clar que ara mateix no aniria al programa El Hormiguero de Pablo Motos.

Entrevista a David Martos, director del programa 'Vosaltres mateixos' d'Andreu Buenafuente

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

"‘Tauró’ va canviar l'estratègia de màrqueting de les ‘blockbusters’"

Carles Martínez, Toni Garcia Ramon i Pere Vall

Carles Martínez, Toni Garcia Ramon i Pere Vall repassen 'Tauró' i 'Retorn al Futur' en el seu 50è i 40è aniversari

15 juliol 2025

Redacció

SOCIETAT

Carme González, alcaldessa Piera: “Hi ha forces polítiques que aprofiten l’incendi de la mesquita per fomentar l’odi”

La batllessa insisteix que no hi ha un problema de convivència al municipi “la comunitat musulmana està molt integrada”

15 juliol 2025

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

POLÍTICA

L'acord pel finançament singular: "No queda clar que l'Agència Tributària recapti l'IRPF ni la resta d'impostos"

El president de la Comissió d'Economia Catalana, Josep Reyner, considera l'acord "una baixada d'expectatives molt forta"

15 juliol 2025

Redacció