En directe

Matines

AUDIOS

Diana Gómez: "El productor de 'Valeria' va saber que estava embarassada abans que els meus pares"

L'actriu protagonista de la popular sèrie explica a Ràdio Estel la dificultat de compaginar la maternitat amb el món de la interpretació

11 gener 2024

Redacció

Comparteix

Diana Gómez, l'actriu protagonista de la sèrie 'Valeria' (Netflix), reconeix la dificultat de compaginar la maternitat amb el món de la interpretació. Com a exemple, la manera en què va donar la notícia a l'equip de la popular sèrie: "El productor va saber que estava embarassada abans que els meus pares".

La dificultat de compaginar la feina amb la maternitat

En una conversa amb Núria Ros al programa 'La Caravana' de Ràdio Estel, Gómez ha explicat la tensió que va suposar no només quedar-se embarassada i sortir de comptes quan havíem de començar a rodar la tercera temporada de 'Valeria', sinó compaginar, sis mesos després d'haver tingut el nen, els rodatges amb la nova situació personal. "Rodàvem a Astúries i jo em vaig emportar tota la família, fins i tot a la meva sogra, perquè els dos treballem i tenim horaris molt estranys". La parella de Gómez és un reconegut periodista.

"Me'n vaig emportar al rodatge a Astúries a tota la família, fins i tot a la meva sogra"

El masclisme al món de la interpretació

Diana Gómez és conscient, però, de la sort que va tenir que l'equip de 'Valeria', que podria ser el paper, segons diu, de la seva vida, l'esperés. Perquè no tothom en té la mateixa. "Si hagués estat a punt de començar la primera temporada, no sé què podria haver passat", ha dit. Per totes les dificultats socials i laborals que implica, ara no es planteja tornar a ser mare, tot i que no ho descarta en un futur.

L'actriu no s'hi ha estat de parlar de les situacions masclistes que viuen les actrius. "Només, per començar, les dones tenim cada dia una hora de maquillatge i els meus companys gairebé no es maquillen. Que nosaltres hàgim d'estar guapes i ells no tant... n'és una de moltes". I, endinsant-se en aquest tema, Gómez, ha posat com a exemple una situació viscuda personalment: "Hi havia un director que a les actrius ens tractava de 'nenes': "Avui les nenes no han estat gaire bé; en canvi, als meus companys masculins els hi deia: "Aquest avui ho ha fet molt bé, aquest també... i nosaltres érem les 'nenes'".

L'actriu protagonista de 'Valeria' parla també en l'entrevista de la gestió de la popularitat de la sèrie, sobre una escriptora que no està passant pel seu millor moment personal i laboralment i es refugia en les seves tres millors amigues. Gómez explica anècdotes curioses arran d'aquesta popularitat i valora la desaparició dels cinemes, just aquesta setmana que hem sabut que Barcelona perd el Comèdia.

Diana Gómez: "El productor de 'Valeria' va saber que estava embarassada abans que els meus pares"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Yago Alonso i Mia Sala-Patau: "Hi ha moltes maneres d'entendre la mort"

Yago Alonso i Mia Sala-Patau

Parlem amb el codirector Yago Alonso i l’actriu Mia Sala-Patau sobre 'Mesures extraordinàries', la comèdia negra del Teatre Borràs

17 juny 2025

Redacció

POLÍTICA

Joan Botella, politòleg: "Anem a una situació d'estancament"

Pedro Sánchez

El politòleg no descarta un avançament electoral al 2027, uns mesos abans del previst

17 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Els experts avisen que "un tècnic es pot negar a fer el trasllat d'obres"

Obres de Sixena

El catedràtic en història de l'art medieval, Carlos Mancho, recorda que les obres de Sixena no s'han mogut del MNAC des del seu ingrés el 1940

17 juny 2025

Redacció