El proper 3 torna Fòrmula Lesán. Cada dia de dilluns a divendres de 9.30 a 11 del matí.
Albert Lesan segueix apostant per l'actualitat i l'entreteniment, fugint de la política.
Aquest any Albert Lesan incorpora a l'equip a Josep Pons per parlar de societat i fútbol. També al periodista Paco Orozco per recordar els moments més mítics de la història de la ràdio. Joan Gurguí seguirà parlant de cuina, Marta Gonzàlez de protocol i Xavi Granda de cinema. La música tindrà un paper molt important. Edu Mutante, Sergi Sampredro, Axel Lesan i David Garcia, juntament amb Diego Santiago, Ana Bautista i Dèlia Bernabé seran les potes principals del programa.
Una de les incorporacions d'aquesta temporada serà Ramón Riera per parlar del sector immobiliari i Javier Álvarez, el pirata del Bierzo, per parlar de vins.
Aquest any, més actualitat, més música i més curiositats per entretenir sense ofendre.
Més actualitat
SALUT MENTAL
SANITAT
“No hauríem de medicalitzar amb pastilles la majoria dels grans problemes de la vida”
El doctor Jordi Mestres, vocal Junta de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària (CAMFiC), alerta que Espanya és un dels països de la Unió Europea que més antidepressius prescriu
13 gener 2025
Redacció,