En directe

Laudes

RÀDIO ESTEL

Dimarts 26 acaba el termini per a acollir refugiats

Peu de foto: Fragment del web Veniu Ja L'Estat espanyol es va comprometre a acollir 17.337 persones refugiades. A data d'avui, divendres 22 de setembre, només…

22 setembre 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
Peu de foto: Fragment del web Veniu Ja
L'Estat espanyol es va comprometre a acollir 17.337 persones refugiades. A data d'avui, divendres 22 de setembre, només queden per a la data 4 dies i falten per arribar 15.354 persones refugiades (el 88.56%).
Ràdio Estel i Catalunya Cristiana dóna suport cada dia a la campanya de pressió per l’acollida de persones refugiades. Intermon Oxfam acaba de denunciar al govern espanyol per aquest incompliment. El seu director, Francesc Mateu, ho ha explicat a la primera hora de la Fórmula Estel: "Haurien d'arribar 3000 persones cada dia en 4 dies, i per la situació del govern espanyol no crec que això sigui viable". Mateu no s’explica per què no s’han acollit als refugiats “No s'aguanta per enlloc, simplement és una manca de voluntat política, i els propis estudis d'opinió diuen que la ciutadania està a favor d’acollir”. El director d’Intermon Oxfam Catalunya ha invitat a signar o participar en actes de protesta.
En El Comentari de l’Actualitat, el professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés, Enric Benavent, ha parlat de la repressió: "La repressió no pot ser mai la solució: quanta més hostilitat més s'encenen els ànims i les emocions".
Aquest divendres també hem compartit un Món sense fronteres amb Ignasi Miranda i Àngel Miret, que s’ha referit al terratrèmol de Mèxic i la crida del Papa a resar.
Recupera la primera hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

ECONOMIA I FINANCES

Comissions Obreres denuncia que les condicions dels treballadors del MWC "no són del segle XXI"

El sindicat assegura que al Mobile World Congress "no tot són flors i violes" i que els treballadors en pateixen les conseqüències

2 març 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

VATICÀ

Lleó XIV convida els seminaristes catalans a obrir-se a la presència de Déu

Els seminaristes han pogut compartir una audiència pública amb el Pontífex al Vaticà

2 març 2026

Redacció

HABITATGE

Confederació Sindical d’Habitatge: "Vivim en un sistema en què és impossible tenir un sostre digne"

Marta Espriu, portaveu de l'entitat, alerta que la negativa a l'escut social pot reactivar el procés de desnonament a 13.000 famílies catalanes

27 febrer 2026

Redacció