En directe

Matines

RÀDIO ESTEL

Dimarts 26 acaba el termini per a acollir refugiats

Peu de foto: Fragment del web Veniu Ja L'Estat espanyol es va comprometre a acollir 17.337 persones refugiades. A data d'avui, divendres 22 de setembre, només…

22 setembre 2017

@BorjaDeMaria

Comparteix
Peu de foto: Fragment del web Veniu Ja
L'Estat espanyol es va comprometre a acollir 17.337 persones refugiades. A data d'avui, divendres 22 de setembre, només queden per a la data 4 dies i falten per arribar 15.354 persones refugiades (el 88.56%).
Ràdio Estel i Catalunya Cristiana dóna suport cada dia a la campanya de pressió per l’acollida de persones refugiades. Intermon Oxfam acaba de denunciar al govern espanyol per aquest incompliment. El seu director, Francesc Mateu, ho ha explicat a la primera hora de la Fórmula Estel: "Haurien d'arribar 3000 persones cada dia en 4 dies, i per la situació del govern espanyol no crec que això sigui viable". Mateu no s’explica per què no s’han acollit als refugiats “No s'aguanta per enlloc, simplement és una manca de voluntat política, i els propis estudis d'opinió diuen que la ciutadania està a favor d’acollir”. El director d’Intermon Oxfam Catalunya ha invitat a signar o participar en actes de protesta.
En El Comentari de l’Actualitat, el professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés, Enric Benavent, ha parlat de la repressió: "La repressió no pot ser mai la solució: quanta més hostilitat més s'encenen els ànims i les emocions".
Aquest divendres també hem compartit un Món sense fronteres amb Ignasi Miranda i Àngel Miret, que s’ha referit al terratrèmol de Mèxic i la crida del Papa a resar.
Recupera la primera hora de la Fórmula Estel

Més actualitat

ACTUALITAT

MEDICINA

SOCIETAT

Jacobo Mendioroz fa una crida a la calma: “El brot de tuberculosi amb més de 25 infectats a Barcelona no és preocupant”

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

21 març 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

DRETS HUMANS

POLÍTICA

SOCIETAT

Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

caos a la xarxa de Rodalies

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"

19 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

SOCIETAT

L’Angelina Torres, la persona més gran de l’estat, fa 112 anys i ens ha obert les portes de casa seva

L'Angelina Torres fa 112 anys

L’Angelina Torres Vallbona, de 112 anys, és la dona més gran de Catalunya i de tot l'estat i ens obre les portes de casa seva.

18 març 2025

Redacció