En directe

Matines

RÀDIO ESTEL

Dimarts 26 i dimecres 27, Ràdio Estel viu en directe la festa de la patrona de Catalunya des de Montserrat

Ràdio Estel viurà amb els oients, com també amb la societat en general, la festa de la Mare de Déu de Montserrat. Encara amb el…

26 abril 2016

@IgnasiMiranda

Comparteix
Ràdio Estel viurà amb els oients, com també amb la societat en general, la festa de la Mare de Déu de Montserrat. Encara amb el ressò de la Diada de Sant Jordi, oferirem una programació especial des del dimarts 26 d'abril al vespre fins al dimecres 27 a les 17.00. En directe, des de la muntanya de Montserrat, us acompanyarem amb entrevistes, informacions sobre la història i la tradició relacionada amb la patrona de Catalunya i tot el so d'una festa molt especial.
Dimarts 26, edició especial del programa El mirador de l'actualitat una mica abans de les 19.30 hores, amb l'arquebisbe de Barcelona, Joan-Josep Omella, l'abat de Montserrat, Josep Maria Soler, i altres protagonistes. A les 22.00, transmetrem en directe celebració eucarística especial corresponent a la Vetlla des de la Basílica de Santa Maria. 
I dimecres 27 a partir de les 8.30 del matí, després de la pregària de Laudes (que comença excepcionalment a les 8.00), la Fórmula Estel acompanyarà els oients i visitants en directe també des de Montserrat, amb l'espai Naturalment Doctor Pros, entrevistes a diverses personalitats, la Missa conventual solemne presidida per l'arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol (11.00 hores), la música amb l'estil de Ràdio Estel i tot el ressò i l'ambient d'una jornada molt intensa.
Ràdio Estel serà durant unes hores més a prop que mai de tots els qui visquin la festa de la patrona de Catalunya. Serà una gran oportunitat de compartir amb nosaltres en directe la programació especial des de Montserrat, des del dimarts 26 d'abril a les 18.45 hores fins al dimecres 27 a les 17.00. Us esperem amb moltes sorpreses, sobretot si ens visiteu!

Més actualitat

ACTUALITAT

MEDICINA

SOCIETAT

Jacobo Mendioroz fa una crida a la calma: “El brot de tuberculosi amb més de 25 infectats a Barcelona no és preocupant”

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

El subdirector general de Vigilància Epidemiològica lamenta que els partits hagin tombat la proposta d’una Agència Estatal de Salut Pública, ja que hauria permès més coordinació entre territoris

21 març 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

DRETS HUMANS

POLÍTICA

SOCIETAT

Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

caos a la xarxa de Rodalies

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"

19 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

SOCIETAT

L’Angelina Torres, la persona més gran de l’estat, fa 112 anys i ens ha obert les portes de casa seva

L'Angelina Torres fa 112 anys

L’Angelina Torres Vallbona, de 112 anys, és la dona més gran de Catalunya i de tot l'estat i ens obre les portes de casa seva.

18 març 2025

Redacció