En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"Dóna a entendre que Espanya l'està perseguint i la Unió Europea no"

Quines han estat les conseqüències del viatge de Puigdemont a Copenhaguen?  Aquest dimarts a la Fórmula Estel hem entrevistat Josep Maria Tamarit, catedràtic de dret…

23 gener 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
Quines han estat les conseqüències del viatge de Puigdemont a Copenhaguen
Aquest dimarts a la Fórmula Estel hem entrevistat Josep Maria Tamarit, catedràtic de dret penal de la UOC: “Conseqüències immediates no n’hi ha. Això no canvia res substancialment des del punt de vista legal. Està clar que es poden fer valoracions polítiques: que hagi sortit de Bèlgica, hagi anat a un altre país de la UE i pugui tornar a Bèlgica és una victòria que ell pot esgrimir, donant a entendre que és Espanya el que l’està perseguint i la Unió Europea no”. El doctor en Dret també ha explicat diferències entre euroordre i extradició i ha parlat dels temps que ha viscut i que pot viure Puigdemont.
El director de RAC1 i excorresponsal de TV3 als Estats Units, Ramon Rovira, ha fet El Comentari de l’Actualitat. Rovira és autor del llibre Jo, Trump i ha parlat de l’any de presidencia del president Trump: "És un any molt sorprenent, carregat de notícies que no prevèiem en el pitjors dels escenaris. És un home que venia sense cap mena d'experiència política, es limitava a l'àmbit empresarial i bona part del que va dir ho ha anat desenvolupant, encara que no els projectes principals”. 
Sobre la llibertat d'expressió i la feina dels mitjans de comunicació, Ramon Rovira ha dit: “Trump va descobrir que hi havia un camí intermig, parlar directament als electors a través de les xarxes socials. Ho ha portat a un extrem tal que ha degradat la visió dels mitjans principals. Els nord-americans s'adonen de les fake news i tornen al refugi dels mitjans de comunicació seriosos"
El monjo caputxí Fra Valentí Serra als seus Remeis de frare ens ha parlat dels pèsol, i per arrencar la Fórmula, Carme Borbonés, ex presidenta de Càritas Catalunya, ha versat el seu Pensament sobre El diàleg és l’essència de la convivència humana.
Recupera l’hora informativa de la Fórmula Estel

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Mireia Portas, Lluís Marquès i Annabel Totusaus: "Ens agradaria que el que ha passat amb 'Ànima' es pugui repetir"

TEATRE-BARCELONA-Anima-8-1-1100x733

Parlem amb els actors Mireia Portas, Lluís Marquès i Annabel Totusaus sobre 'Ànima', el musical de creació pròpia que ha estat un èxit

20 maig 2026

Redacció

SOCIETAT

Pedro Cano: "Hem d'ampliar les possibilitats d'atenció i dependència de la gent gran"

El director de la Gent Gran de la Generalitat desgrana les línies mestres del nou equip del Departament de Drets Socials

20 maig 2026

Redacció

POLÍTICA

Acord pels pressupostos: entre la necessitat i els dubtes de la línia orbital ferroviària

Salvador Illa i Oriol Junqueras han segellat l'acord pels pressupostos de la Generalitat, a l'espera de l'aprovació per part dels Comuns

19 maig 2026

Redacció