En directe

Fórmula Estel

ESCOLES

Eduard Pini, reelegit com a provincial de l’Escola Pia de Catalunya

En el marc del 65è capítol provincial de l'Escola Pia de Catalunya, que se celebra aquests dies al centre de Sarrià i durarà fins al…

8 abril 2019

Redacció

Comparteix
En el marc del 65è capítol provincial de l'Escola Pia de Catalunya, que se celebra aquests dies al centre de Sarrià i durarà fins al dissabte 13 d'abril, les entitats que formen part de l'Escola Pia de Catalunya han decidit reelegir Eduard Pini com a provincial de l'entitat. D'aquesta manera, el professor i teòleg ocuparà el càrrec durant quatre anys més, després del primer quadrienni en el qual va arribar prenent el relleu de Jaume Pallarolas.
Com ha explicat l'orde en un comunicat, el mateix capítol escolapi també ha nomenat els assistents de Pini, que l'acompanyaran durant el mandat: Josep Maria Canet, en l'apartat del Patrimoni; Víctor Filella, en el de les Persones; Isidre Carbonell, en el de l'Acollida i l'Acompanyament social, i Jordi Vilà, com a assistent del Laïcat.
Eduard Pini, una referència per les escoles de l'Escola Pia de Catalunya
Nascut a Palma de Mallorca el 1996, Eduard Pini va estudiar a l'Escola Pia de Sabadell i es va ordenar com a sacerdot el 1987. A partir d'aquell moment es va interessar per la docència, i va estar lligat a diversos casals i entitats de lleure fins que va començar a treballar a l'Escola Pia de Sabadell i de Granollers.
L'any 2002 es va traslladar a Guanaboca (Cuba), on va ser formador i professor al Seminari de l'Havana i va exercir també com a director del Centre Educatiu Espanyol de la mateixa ciutat. El 2012 va decidir tornar a Barcelona per ser l'assistent provincial i vicari provincial de l'Escola Pia de Catalunya, fet que el va convertir en una referència per a les escoles de l'entitat.

Més actualitat

ESGLÉSIA

PAPA LLEÓ

Descobert el recorregut que farà Lleó XIV amb el papamòbil a Barcelona i Montserrat

Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana desplegaran més de sis mil agents per la visita de Pontífex

28 maig 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Laura García Alonso, Alba Sáez i Álex Brandemull: “L’esport és meravellós per tractar malalties mentals”

Laura García Alonso, Alba Sáez i Álex Brandemull

Parlem amb la directora Laura García Alonso i els actors Alba Sáez i Álex Brandemull sobre 'Corredora', el Premi ESCAC a Millor Òpera Prima

28 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Rambalaya: “El millor de no omplir estadis és que ningú espera res de tu”

RAMBALAYA_058bn

Parlem amb els músics Anton Jarl i Matías Míguez del grup Rambalaya sobre el seu nou disc 'Siete', per primera vegada íntegrament en castellà

28 maig 2026

Redacció