En directe

Vespres

ACCIÓ SOCIAL

CÀRITAS

Eduard Sala, Càritas: "Jesús ens reconeixeria, si estem defensant l'expulsió de Maria i Josep del pessebre?"

Càritas remarca que cap ajuntament se'n sortirà sol, de la crisi d'habitatge, i que cal una coordinació entre administracions.

Publicat: 18/12/2025 13:17 Actualitzat: 18/01/2026 20:35

Comparteix

Unes 400 persones han estat desallotjades aquesta setmana de l'antic Institut B9 a Badalona, en una nova mostra de la crisi d'habitatge. Moltes d'aquestes persones han quedat desemparades, fet que reproven des de Càritas. "Les persones que estan amuntegades en assentaments han de ser clarament ateses per les administracions locals", exposa Eduard Sala, director de Càritas Barcelona.

En una entrevista a El Matí a Ràdio Estel, però, adverteix que cap ajuntament se'n sortirà sol, de la crisi d'habitatge, i que cal una coordinació entre administracions. "Per això tothom ha de ser a la taula i no aixecar-se'n fins a arribar a un acord", destaca.

Per altra banda, Sala qüestiona que força dels actes van en contra del catolicisme. "Sempre em pregunto si Jesús vingués aquí, si ens reconeixeria com a seguidors seus, si estem defensant l'expulsió de Maria i Josep del pessebre", manifesta.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Eduard Sala

0:00 / 0:00

Més actualitat

EDUCACIÓ

50 anys de La Bressola: "La història d'un miracle permanent"

L'escola és la història d'èxit de la immersió lingüística en català a la Catalunya Nord

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

DOCUMENTALS

ENTREVISTES

Carles Prats: "La de Montserrat és una comunitat monàstica molt especial"

Carles Prats

Parlem amb el director de documentals Carles Prats sobre 'El temps de Montserrat', una peça que ens permet passar 24 hores amb els monjos

18 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

SOCIETAT

Núria Salán: "Si no hi hagués un mercat negre, no es robaria el coure"

La vicepresidenta de la Societat Catalana de Tecnologia destaca que la gran qualitat del coure de la xarxa viària en potencia el seu robatori

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga