En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA ESPANYA

El bisbe d’Àvila convida a preparar-se espiritualment per la possible visita del Papa a Espanya el 2015

Mons. Jesús García Burillo, Bisbe d’Àvila, ha enviat una nota davant les declaracions del papa Francesc del seu possible viatge a Espanya amb motiu del…

22 agost 2014

Redacció

Comparteix

Mons. Jesús García Burillo, Bisbe d’Àvila, ha enviat una nota davant les declaracions del papa Francesc del seu possible viatge a Espanya amb motiu del cinquè centenari del naixement de Santa Teresa de Jesús. El bisbe convida a preparar-se espiritualment per la possible visita del Papa el 2015.

Durant el viatge de tornada de Corea del sud, el Papa va anunciar la possibilitat de visitar els Estats Units, Mèxic i Espanya. A Espanya concretament podria visitar Àvila, Alba de Tormes i Santiago de Compostel·la, però es tracta d’un viatge que «encara ha de prendre forma».

Per altra part, el bisbe d’Àvila ha declarat que encara que no s’hagi conformat de manera oficial «les paraules del papa Francesc ens omplen d’alegria davant la possibilitat real de comptar amb la seva presència en un esdeveniment de tanta importància».

Per això el prelat ha assenyalat que des de la diòcesi d’Àvila s’ha acollit la notícia amb gran satisfacció i han animat a preparar aquest possible viatge «disposant el nostre esperit per acollir la possible visita del Sant Pare que posaria el punt culminant a les celebracions en honor a Santa Teresa de Jesús, filla singular de l’Església».

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

LECOCQ: “No busco tancar ferides, sinó tornar-les a obrir”

Enric Mont Lecocq

Parlem amb el músic Enric Mont Lecocq sobre el seu nou disc 'Sucre', publicat sota el segell Satélite K i i amb col·laboracions destacades

26 maig 2026

Redacció

SOCIETAT

La Fundació Josep Carreras, salvavides del Manel davant la crisi d'habitatge

La Fundació ha ajudat al pacient a trobar una llar temporal a causa del trasllat de la seva dona i cuidadora

22 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Obeses: "Els paradigmes són per trencar-se i per confrontar-s'hi"

Obeses

Parlem amb Arnau Tordera i Jaume Coll, membres del grup Obeses, sobre 'Diàstole', el segon volum que completa 'l’Ai al Cor', el seu sisè disc

22 maig 2026

Redacció