En directe

Cocodril Club

ACTUALITAT

El Centre Delàs reclama un boicot a Israel

Entrevista a Pere Ortega, president honorific del centre Delàs

21 maig 2025

Redacció

Comparteix
Guerra Israel

El Centre Delàs d'Estudis per la Pau ha reaccionat a la iniciativa del Congrés dels Diputats per embargar la compravenda d'armes a Israel. El seu president honorífic, Pere Ortega, ha manifestat a El Matí a Ràdio Estel que "l'única manera d'acabar amb el genocidi d'Israel és practicar un boicot a materials militars". D'aquesta manera, considera que la tramitació del Govern estatal és positiva, però que encara cal saber quines esmenes s'hi faran i si s'acabarà aprovant. Recupera l'entrevista.

Entrevista a Pere Ortega

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Josep Nualart: "L'operatiu de Puigdemont és una cadena de 'Bàrbares'"

Josep Nualart

Josep Nualart presenta 'Tres dies d’agost', una crònica periodística sobre el retorn del president Puigdemont a Catalunya

13 juny 2025

Redacció

POLÍTICA

"Els socis de govern ara tenen més capacitat de pressió"

Pedro Sánchez

Gema Sánchez, politòloga de la Universitat Complutens de Madrid, creu que sortiran més escàndols i que hi haurà un avançament electoral

13 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Plataformes contràries a l'ampliació de l'aeroport asseguren que el projecte "és un document molt 'cutre' i amb pocs detalls"

Aeroport del Prat

Elena Idoate, membre de les plataformes 'Ni un pam de terra' i 'Zeroport' assegura que l'ampliació és un instrument de propaganda.

13 juny 2025

Redacció