Aquest dimecres, dins l'espai del Club més amics que s'emet a Ràdio Estel de dilluns a dijous a les 18.00 hores, vam conversar amb Mn. Salvador Pié, rector de la basílica de Santa Maria del Mar. Durant la conversa, Mn. Salvador Pié va assegurar que acollir una actuació com la del Cor Vivace és un goig per a una basílica que ha acollit tants concerts i on podrem gaudir part dels actes de "La Nit de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana". A més hem fet un recorregut per la història de la Catedral del Mar.
Pots escoltar l'entrevista clicant aquí (minut 11:10)
Més actualitat
EDUCACIÓ
"El val escolar impulsat pel Govern no serveix perquè les famílies estalviïn diners"

Així ho creuen des de les Associacions Federades de Famílies, (aFFaC) que opinen que el curs escolar ha començat "sense avançar en temes importants com l'educació inclusiva".
27 setembre 2023
Redacció, 
ABUSOS SEXUALS
Els criminòlegs calculen que només es denuncien un 5% dels casos d'agressió sexuals entre menors

El catedràtic en psicologia forense de la UB, Antonio Andrés Pueyo, creu que un càstig generalitzat "no és la millor solució" per reduir les agressions sexuals entre menors
26 setembre 2023
Redacció,