En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

"Jo he posat a la presó la meva mare?"

Núria González, advocada de Rosa Peral, afirma que estan estudiant quines accions legals emprendre

12 setembre 2023

Comparteix
el cuerpo en llamas

Segons González, advocada de Rosa Peral, això és el que podria arribar a pensar una de les filles de Rosa Peral en veure la sèrie 'El cuerpo en llamas' de Netflix. Per la lletrada es carrega massa pes argumental sobre una de les menors. És per això que estan estudiant quines accions legals emprendre per tal de protegir-la. Així ho ha explicat en una entrevista al programa Fabricació Pròpia.

González també ha denunciat l'escarni públic de la seva clienta per part de la premsa, especialment pel que fa a la seva vida sexual, fet que no ha passat en el cas de l'altre condemnat pel mateix crim.

Entrevista a Núria González, advocada de Rosa Peral

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

La Conferència Episcopal Espanyola premia a Rosalía, Javier Cercas i Alauda Ruiz de Azúa

La institució argumenta que les tres personalitats representen una mirada espiritual "amb respecte i honestedat"

10 desembre 2025

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

MÚSICA

Joan S. Luna i J. de Montfort: "C. Tangana barreja públics de generacions molt diverses"

Joan S. Luna i J. de Montfort

Parlem amb Joan S. Luna i José De Montfort sobre 'C. Tangana, del rap crudo a la alfombra roja' el llibre que analitza l'evolució musical del cantant madrileny

10 desembre 2025

Redacció

SANITAT

Els metges avisen que els joves professionals marxaran del sistema sanitari si no es milloren les condicions

Xavier Lleonart, secretari general de ‘Metges de Catalunya’, reivindica recursos i descans per atendre el millor possible

10 desembre 2025

Redacció