En directe

Sense distància

AUDIOS

"Jo he posat a la presó la meva mare?"

Núria González, advocada de Rosa Peral, afirma que estan estudiant quines accions legals emprendre

12 setembre 2023

Comparteix
el cuerpo en llamas

Segons González, advocada de Rosa Peral, això és el que podria arribar a pensar una de les filles de Rosa Peral en veure la sèrie 'El cuerpo en llamas' de Netflix. Per la lletrada es carrega massa pes argumental sobre una de les menors. És per això que estan estudiant quines accions legals emprendre per tal de protegir-la. Així ho ha explicat en una entrevista al programa Fabricació Pròpia.

González també ha denunciat l'escarni públic de la seva clienta per part de la premsa, especialment pel que fa a la seva vida sexual, fet que no ha passat en el cas de l'altre condemnat pel mateix crim.

Entrevista a Núria González, advocada de Rosa Peral

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Carreras: "Si mantenim l'essència pura del teatre, acabarà sent un element revolucionari"

L'actor protagonitza 'Ai! La misèria ens farà feliços', la darrera estrena del Teatre Lliure dirigida per Gabriel Calderón

18 desembre 2025

Redacció

ACCIÓ SOCIAL

CÀRITAS

Eduard Sala, Càritas: "Jesús ens reconeixeria, si estem defensant l'expulsió de Maria i Josep del pessebre?"

Càritas remarca que cap ajuntament se'n sortirà sol, de la crisi d'habitatge, i que cal una coordinació entre administracions.

18 desembre 2025

CULTURA

"El que passi amb les obres de Sixena marcarà una jurisprudència a tot el planeta"

L'expert en cultura, patrimoni i identitat, Francesc Canosa, considera que el Ministeri ha de moure fitxa

18 desembre 2025

Redacció