En directe

El Matí a Ràdio Estel

AUDIOS

"Jo he posat a la presó la meva mare?"

Núria González, advocada de Rosa Peral, afirma que estan estudiant quines accions legals emprendre

12 setembre 2023

Comparteix
el cuerpo en llamas

Segons González, advocada de Rosa Peral, això és el que podria arribar a pensar una de les filles de Rosa Peral en veure la sèrie 'El cuerpo en llamas' de Netflix. Per la lletrada es carrega massa pes argumental sobre una de les menors. És per això que estan estudiant quines accions legals emprendre per tal de protegir-la. Així ho ha explicat en una entrevista al programa Fabricació Pròpia.

González també ha denunciat l'escarni públic de la seva clienta per part de la premsa, especialment pel que fa a la seva vida sexual, fet que no ha passat en el cas de l'altre condemnat pel mateix crim.

Entrevista a Núria González, advocada de Rosa Peral

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

Alberto Rey: "El Dragon Khan va ser la primera experiència de risc per la societat catalana"

El documental 'Dragon Khan: símbolo de una aventura' repassa el pes històric de l'atracció i de Port Aventura en el seu 30è Aniversari

12 febrer 2026

HISTÒRIA

És Antoni Gaudí qui apareix en el vídeo del casament de l’església de la Concepció del 1922?

L'arquitecte apareix, aparentment, en un vídeo de la família Costa-Artigas enregistrat a Barcelona

12 febrer 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Els Pirates: “El teatre ha de generar empatia”

Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates

Parlem amb els actors Ricard Farré i Laura Pau de la companyia Els Pirates sobre 'L’Estiueig', una versió de 'La villeggiatura'

11 febrer 2026

Redacció