En directe

Sense distància

COVID

OCI NOCTURN

El Govern posarà en marxa una aplicació mòbil per verificar el certificat covid que permetrà accedir als locals d'oci nocturn i altres establiments

El vicepresident Jordi Puigneró ha assegurat que es plantegen la verificació manual temporal i això podria permetre reobrir discoteques abans.

Publicat: 29/09/2021 19:49 Actualitzat: 13/10/2021 20:28 per Redacció

Comparteix
Foto: Europa Press


El vicepresident Jordi Puigneró ha assegurat que es plantegen la verificació manual temporal i això podria permetre reobrir discoteques abans. Puigneró, ha explicat que el passaport covid ja existeix i que el que s'està fent és desenvolupar una tecnologia per comprovar que les dades que hi conté són correctes i que corresponen a la persona que presenta el certificat. Del certificat Covid també n'ha parlat David Brasé Arnau, Gerent de la Federació Intercomarcal d'Hostaleria, Restauració i Turisme i vicepresident de PIMEC Turisme, en una entrevista al Matí a Ràdio Estel. Brasé ha exposat que pel sector de la restauració la "relaxació de les mesures" aprovades pel PROCICAT permeten tenir deu comensals als interiors dels locals, que fins ara n'eren 6, i la mitja hora més per sopar, són mesures mínimes.

El gerent creu que s'ha de tirar cap a la implantació del passaport Covid en el sector de la restauració, com ja s'està intentant fer en l'oci nocturn.

Més actualitat

Sense categoria

Les entitats extremenyes de Catalunya reivindiquen el seu espai en l'acte de la Diada a Extremadura

El president de la Generalitat, Salvador Illa, viatja aquest dimecres a Extremadura pel tradicional acte de la Diada

16 setembre 2026

SANITAT

"Si posem fàrmacs que disminueixen la gana, podem generar estats de malnutrició"

Els nutricionistes alerten de l'ús de medicaments injectables per aprimar-se

15 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Toni Casares: "El que s'ha de fer és culturalitzar la política"

Toni Casares

Parlem amb Toni Casares, director d'escena, dramaturg i director de la Sala Beckett, sobre la temporada 26-27 i el desè aniversari al Poblenou

15 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias