Tete Montoliu va néixer cec a l'Eixample, va ser l'únic fill de Vicenç Montoliu (músic titular de l'orquestra del Liceu i de la Banda Municipal de Barcelona) i Àngela Massana, una enamorada del jazz, qui va encoratjar el seu fill a estudiar piano. La seva música serà la protagonista d'aquest dimarts a la Fórmula Estel
Més actualitat
ESGLÉSIA MÓN
Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"
13 març 2026
Ignasi Miranda, 
SOCIETAT
Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó
13 març 2026
Redacció, 

