Tete Montoliu va néixer cec a l'Eixample, va ser l'únic fill de Vicenç Montoliu (músic titular de l'orquestra del Liceu i de la Banda Municipal de Barcelona) i Àngela Massana, una enamorada del jazz, qui va encoratjar el seu fill a estudiar piano. La seva música serà la protagonista d'aquest dimarts a la Fórmula Estel
Més actualitat
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció, 
Marta Vilalta: "La majoria del 52% hi continua sent i Esquerra no abandona el projecte de república catalana"

En una entrevista al programa 'El Matí a Ràdio Estel', la secretària general adjunta i portaveu d'ERC, ha deixat clar que l'acord amb el grup parlamentari socialista "és una qüestió puntual"
3 febrer 2023
Redacció,