En directe

Fórmula Estel

SOCIETAT

El Gran Recapte d'aliments inicia la campanya per ajudar 230.000 persones

La campanya té lloc el 7 i 8 de novembre en 2.000 punts i 30 cadenes arreu de Catalunya

7 novembre 2025

Redacció

Comparteix

Al llarg d'aquest divendres i dissabte, hi haurà per tot Catalunya 2.000 punts i 30 cadenes per col·laborar en el Gran Recapte del Banc dels Aliments. La campanya repercuteix en una ajuda directa a 230.000 famílies en productes essencials, tal com detalla Elisabet Viladomiu, presidenta del Banc dels Aliments, en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel.

Per altra banda, aquells que no puguin fer la compra física, també poden fer aportacions en una compra digital o realitzar una transferència, que s'allargarà durant quinze dies. Amb la part econòmica, l'entitat també compra producte fresc i proteïna.

Vilaomiu exposa que la situació de pobresa continua igual o pitjor que fa uns anys i que hi ha una part important de la societat amb dificultats per arribar a finals de mes.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Elisabet Viladomiu

0:00 / 0:00

Més actualitat

SOCIETAT

La funícula: clau per determinar que el projecte de Xalet de Catllaràs és de Gaudí

Un nou estudi mostra que el reusenc en va ser el dissenyador, però que la construcció va anar a càrrec d'altres arquitectes

20 febrer 2026

Redacció

ENTREVISTES

Miguel Ángel Jordán: "S'ha devaluat el concepte de l'amor"

L'escriptor presenta el seu nou llibre 'Todo lo que Jane Austen me enseñó sobre el amor'

20 febrer 2026

Redacció

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Marc Martínez i Bruna Cusí: "L'empatia és la base de la feina actoral"

Cartell del trailer de Balandrau

Parlem amb Marc Martínez i Bruna Cusí sobre 'Balandrau: Vent Salvatge', el film dirigit per Fernando Trullols sobre la tragèdia del 2000

20 febrer 2026

Redacció