El Mirador de l'Actualitat
Avui des de el Mirador de l'Actualitat us fem aquesta pregunta: Les accions judicials contra el procés són un obstacle insalvable per al diàleg?
- Sí. Són incompatibles amb qualsevol possible acord.
- No. Podem conviure amb converses que busquin solucions.
- No ho sé, però augmenten la divisió sobre el futur de Catalunya.
Des de les 19:25 al Mirador de l'Actualitat parlarem del judici a Francesc Homs al Tribunal Suprem, un altre fet judicial que afebleix els ponts de diàleg sobre el futur de Catalunya:
Possibles contactes no oficials o negociacions futures en un ambient enrarit.
Durant el programa mantindrem col.loqui amb: Joan Pallares, historiador i Arcadi Oliveres, economista
Més actualitat
SOCIETAT
Enrique Benavent: "Les infraestructures no han acompanyat els perills dels canvis de la configuració urbanística"

Dos anys després de la Dana, l'arquebisbe de València apunta que la vida es va normalitzant, però que encara queda molt per fer
28 octubre 2026
Carme Munté, 
Mercè Raga, 
CULTURA
ENTREVISTES
TEATRE
Moreno Bernardi: "El teatre és un ritual que ens permet connectar amb desconeguts"

Parlem amb el director, dramaturg i actor Moreno Bernardi sobre 'Tiempo de vida', una adaptació teatral del llibre de Marcos Giralt Torrente
27 octubre 2026
Glòria Romero, 
Joan Trias, 

