El programa ‘A Primera Hora’ de Ràdio Estel ha parlat aquest dilluns de les noves restriccions anunciades divendres passat i que ja estan en vigor. Imma Soler, sotsdirectora de Coordinació i Gestió d'Emergencies de Protecció Civil, ha defensat el nou canvi de mesures perquè “és bàsic minimitzar al màxim la mobilitat”. Ha afegit que, si som conseqüents amb una mobilitat responsable, “el més important no és què es pot fer, sinó com ho fem”.
Pel que fa a les reunions de famíliesi amics, es poden fer per grups de sis i de deu persones durant els dies festius, però la sotsdirectora d’Emergències ha aclarit que “hauríem de ser el mínim possible de persones”, i ha recordat que “cal portar sempre la mascareta”. Segons ha comentat, cal tenir present que, tot i que es compleixi el nombre màxim de persones en una reunió, cal fer-ho amb un màxim de dues bombolles de convivència. Imma Soler ha subratllat, a més, el paper responsable de la majoria de la societat, però ha puntualitzat que, tot i això, cal “aconseguir que les mesures siguin generalitzades”.
Més actualitat
ACTUALITAT
INTERNACIONAL
Sense categoria
Enrique Durán, sobre la possible causa de l’accident d’helicòpter a Nova York: “Podria ser una falta de manteniment o un component en mal estat”

El mecànic expert en helicòpters ha deixat clar que caldrà esperar a la investigació final, però que “no és habitual” que l'hèlix se separi de la nau en ple vol
11 abril 2025
Redacció,