En directe

Sense distància

COMUNICACIÓ

El Ministeri de Turisme d’Israel reconeix la tasca de El Club Més Amics

El Club Més Amics, de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel, ha rebut aquest migdia a Barcelona un diploma concedit pel Ministeri de Turisme d’Israel com…

19 novembre 2013

Redacció

Comparteix

El Club Més Amics, de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel, ha rebut aquest migdia a Barcelona un diploma concedit pel Ministeri de Turisme d’Israel com a reconeixement i agraïment a la trajectòria d’aquesta entitat, organitzadora de molts viatges i pelegrinatges a Terra Santa. Els responsables del guardó destaquen l’acurada dedicació, l’esforç i el suport als Sants Llocs a través d’una professionalitat que, segons l’organisme israelià, ha permès que centenars de pelegrins hagin realitzat “el viatge de la seva vida”

La directora de l’Oficina de Turisme d’Israel, Dolors Pérez, ha lliurat el premi a la directora del Club Més Amics, Núria Ortín. L’agència Ruth Travel, organitzadora dels viatges i pelegrinatges, ha expressat la seva satisfacció per aquesta important distinció. També han rebut el diploma el delegat diocesà de Pastoral Familiar de Barcelona, Manuel Claret, el sacerdot del bisbat d’Urgell Ramon Sàrries i el claretià Josep Codina.

Més actualitat

ECONOMIA I FINANCES

Oxfam reclama endurir els impostos a les grans energètiques per reduir la desigualtat

Susana Ruiz, responsable de justícia fiscal d’Oxfam Intermón, denuncia que les energètiques augmenten els seus beneficis en contextos de guerra

16 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Siderland: "Volem demostrar que no som només un grup de cançons virals"

Siderland

Parlem amb Uri Plana i Roger Argemí, membres del grup Siderland, sobre l'èxit de la seva cançó 'Tutu Turú'

16 juny 2026

Redacció

ENTREVISTES

PAPA LLEÓ

Encarna Jordán: "Hem de ser humans i fer tot allò que es pugui per ajudar a la humanitat"

Jordán ens explica com va ser l'experiència de parlar amb Lleó XIV i la tasca de la Fundació Amaranta

16 juny 2026

Redacció