En directe

El Matí a Ràdio Estel

ESGLÉSIA CATALUNYA

El monestir de Montserrat prepara un recés per joves en esperit de recerca

Desprésd’organitzar un recés per a persones no creients, el monestir de Montserrat haanunciat que el proper dissabte 22 de desembre convidarà els joves de 20…

26 novembre 2018

Macià Grau

Comparteix

Desprésd’organitzar un recés per a persones no creients, el monestir de Montserrat haanunciat que el proper dissabte 22 de desembre convidarà els joves de 20 a 35anys a viure en profunditat la proximitat del Nadal mitjançant un recésespiritual.

Laproposta, que s’emmarca dins del conjunt d’activitats pastorals que esrealitzen periòdicament a Montserrat, l’ha organitzat el P. Antoni Pou, monjodel monestir, amb l’objectiu d’ajudar els joves a aprofundir en la seva fe i apreparar-se per viure les festes de Nadal amb més sentit.

Elrecés començarà a les 10h del matí amb la celebració de la missa conventual, icontinuarà amb una conferència de l’analista internacional i membre deCristianisme i Justícia Oscar Mateos, que parlarà sobre la implicació de lapròpia fe en la defensa dels més desvalguts del món. Després de dinar, elsparticipants compartiran en grup les seves reflexions suscitades a partir de laconferència, i finalment es farà una pregària amb cants de Taizé.

Lainscripció al recés, que inclou el dinar al menjador de l’hostatgeria, té unpreu de 10 euros, i es pot fer a través del telèfon de l’hostatgeria (93 877 7765) o bé enviant un correu a tonipou@yahoo.com.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Daniel Anglès i Pilar Capellades: "«Ànima» no ho resol tot"

Daniel Anglès i Pilar Capellades

Parlem amb Daniel Anglès i Pilar Capellades, protagonistes del nou espectacle musical 'Tu, jo… i vosaltres… i les cançons…' a la Sala Versus

8 maig 2026

Redacció

PAPA LLEÓ

RELIGIÓ

Pare Enric Puig: "Lleó XIV farà alguns desplaçaments amb el cotxe descobert"

El coordinador del viatge apostòlic a Catalunya explica que cada parròquia gaudirà de sis invitacions per assistir a l'acte de la Sagrada Família

8 maig 2026

Redacció

ENTREVISTES

LLIBRES

TELEVISIÓ

"Els crims són un fracàs de la pròpia societat"

'Impacte', llibre recull de crims

Parlem amb Mireia Buenaventura, Marta Ejarque i Anna Punsí de True Crime Factory sobre 'Impacte', el nou recull de 'Crims' de Carles Porta

8 maig 2026

Redacció