En directe

Radio Vaticana

AUDIOS

Sense categoria

"El narcotràfic s'ha de donar a conèixer perquè s'ha d'escapçar"

«Permeteu-me que us informi que, directe o indirectament, el tràfic de droga repercuteix en el vostre dia a dia, en el de tots». Aquesta és l’alerta de la periodista Fàtima Llambrich

5 octubre 2023

Comparteix

«Permeteu-me que us informi que, directe o indirectament, el tràfic de droga repercuteix en el vostre dia a dia, en el de tots». Aquesta és l’alerta que fa la periodista Fàtima Llambrich al llibre 'Brots de narcosocietat'. Una investigació periodística que aborda el narcotràfic a Catalunya des de molts punts de vista. Una recerca que li ha permès conèixer com es relacionen els narcotraficants, l'estructura organitzativa que tenen, les connexions amb el Marroc o els policies corruptes.

Per a Llambrich, "el narcotràfic és una problemàtica que s'ha de donar a conèixer perquè s'ha d'escapçar" i que ha analitzat a fons després de trobar-se amb constants notes de premsa que tenien la marihuana com a protagonista. I és que segons la periodista tota la policia s'està trobant amb aquesta problemàtica: anem a preguntar a les policies locals i totes acaben fent temes de marihuana, Policia Nacional, Guàrdia Civil i vigilància duanera també".

Fàtima Llambrich: "El narcotràfic s'ha de donar a conèixer perquè s'ha d'escapçar"

0:00 / 0:00

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

Ramon Micó i Xavi Soler: "Es fa molt difícil treballar en una trajectòria"

Els actors remarquen les dificultats de les companyies independents

4 juliol 2025

Redacció

SOCIETAT

“La tempesta va fer revifar el foc de forma agressiva”

Incendi al Club Egara

El propietari del Club Egara de Terrassa, Josep Ejarque, explica com van viure l’incendi i el confinament

4 juliol 2025

Redacció

POLÍTICA

Qui és Rebeca Torró, la nova secretaria d'Organització del PSOE?

Victor Maceda, periodista d''El Temps', descriu a Rebeca Torró com a "molt treballadora" i pròxima a Pedro Sánchez

4 juliol 2025

Redacció