En directe

Harmonies

SOCIETAT

El panorama polític a Catalunya després de les eleccions del 21D

Aquest dijous, des de Ràdio Estel, preguntem: Amb la situació actual, veus viable que Puigdemont sigui investit president? - Sí, encara que sigui detingut o,…

Publicat: 03/01/2018 18:30 Actualitzat: 13/10/2021 20:30 per @IgnasiMiranda

Comparteix
Aquest dijous, des de Ràdio Estel, preguntem:
Amb la situació actual, veus viable que Puigdemont sigui investit president?
- Sí, encara que sigui detingut o, fins i tot, des de Bèlgica.
- No. Les forces independentistes haurien de pactar un altre candidat.
- Sí, però només si hi ha un acord polític o un canvi en el procés judicial.
A les 18.00h en el programa 'El Mirador de l'actualitat' de Ràdio Estel, analitzarem el panorama polític després de les eleccions del 21D:
- La constitució del Parlament no més tard del 23 de gener: possibles acords per a la mesa.
- El paper de Ciutadans: les pressions que ha rebut per intentar obrir una roda de consultes com a força més votada.
- La majoria independentista i les possibilitats que Puigdemont (o un altre) sigui investit. La situació judicial del president destituït per l’article 155.
- Previsió del que pot passar, amb els interrogants oberts sobre possibles escenaris, amb la fragmentació actual, i sobre la presència o no de Puigdemont en el moment de la investidura.
- El present i el futur de Junqueras i Forn, com també dels jordis.
En el col·loqui, ens acompanyaran el regidor d'ERC de l'Ajuntament de Barcelona Jordi Coronas, el membre de Societat Civil Catalana Sixto Cadenas i l'exdirector general d'Afers Religiosos Jordi López Camps.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

TELEVISIÓ

Pol Rodríguez: "Hi ha fons d'inversió que no tenen cap tipus d'ètica ni de moral"

Pol Rodríguez

Parlem amb Pol Rodríguez, director i creador de 'Ravalejar', la sèrie d'HBO sobre la crisi d'habitatge a Barcelona protagonitzada per Enric Auquer

17 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias

POLÍTICA

Eva Pous, Alerta Solidària: "L'amnistia no retorna el patiment ni l'estatus polític"

Alerta Solidària assegura que no hi ha possibles interpretacions que puguin els jutges fer per no aplicar l'amnistia

17 juliol 2026

Guillem Andrés

Xavi Toscano

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Marc Artigau: "El sistema està dissenyat perquè el jo superi el nosaltres"

Marc Artigau

Parlem amb l’escriptor i dramaturg Marc Artigau sobre el seu darrer llibre 'Aquest serà el nostre pou', un recull de contes que explora la maldat quotidiana

16 juliol 2026

Glòria Romero

Joan Trias