Aquest dijous, des de Ràdio Estel, preguntem:
Amb la situació actual, veus viable que Puigdemont sigui investit president?
- Sí, encara que sigui detingut o, fins i tot, des de Bèlgica.
- No. Les forces independentistes haurien de pactar un altre candidat.
- Sí, però només si hi ha un acord polític o un canvi en el procés judicial.
A les 18.00h en el programa 'El Mirador de l'actualitat' de Ràdio Estel, analitzarem el panorama polític després de les eleccions del 21D:
- La constitució del Parlament no més tard del 23 de gener: possibles acords per a la mesa.
- El paper de Ciutadans: les pressions que ha rebut per intentar obrir una roda de consultes com a força més votada.
- La majoria independentista i les possibilitats que Puigdemont (o un altre) sigui investit. La situació judicial del president destituït per l’article 155.
- Previsió del que pot passar, amb els interrogants oberts sobre possibles escenaris, amb la fragmentació actual, i sobre la presència o no de Puigdemont en el moment de la investidura.
- El present i el futur de Junqueras i Forn, com també dels jordis.
En el col·loqui, ens acompanyaran el regidor d'ERC de l'Ajuntament de Barcelona Jordi Coronas, el membre de Societat Civil Catalana Sixto Cadenas i l'exdirector general d'Afers Religiosos Jordi López Camps.
Més actualitat
ESGLÉSIA
ESGLÉSIA CATALUNYA
SOCIETAT
Marta Otzet: "Volíem transmetre l'agraïment a totes les generacions que han fet possible la Sagrada Família"

La directora de Cultura i Acció Socioeducativa de la Sagrada Família mostra la preocupació que tenien d'expressar el sentit de l'obra de Gaudí
12 juny 2026
Redacció, 


