En directe

Fórmula Estel

PAPA FRANCESC

El Papa es commou pels atacs de París: "Això no és humà". Vídeo de la conversa per telèfon.

En una conversa telefònica transmesa per TV 2000, el Papa Francesc ha manifestat el seu dolor pels atacs terroristes d'ahir a París (França), ha considerat…

14 novembre 2015

Aci prensa

Comparteix

En una conversa telefònica transmesa per TV 2000, el Papa Francesc ha manifestat el seu dolor pels atacs terroristes d'ahir a París (França), ha considerat que no tenen cap justificació i s'ha solidaritzat amb tots els francesos.
En el breu diàleg amb el canal de televisió de la Conferència Episcopal Italiana, el Pontífex s'ha mostrar molt afectat pels brutals atemptats terroristes de França.
"Estic commogut i adolorit. No entenc aquestes coses, són difícils d'entendre", ha dit el Pontífex en començar a parlar molt emocionat. "Per això estic commogut, adolorit i prego".
"Estic molt a prop del poble francès, tan estimat, estic prop als familiars de les víctimes i reso per tots ells", ha assegurat.
Preguntat sobre si això forma part d '"una tercera guerra mundial a trossos" que ell mateix ha denunciat en multitud d'ocasions, el Papa ha respòs: "Això és un tros, no hi ha justificació per a aquestes coses".
No hi ha justificació "religiosa ni humana. Això no és humà. Per això estic proper a tot França, a la qual estimo".

Més actualitat

ENTREVISTES

'De Montserrat a Montserrat': La travessa que uneix el Monestir amb el Carib

Bernat Hervàs i David Boixeda expliquen les peripècies per arribar al Carib i la seva connexió amb la Mare de Déu

12 juny 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Toni Mata: "Els diners són una eina de poder i dominació"

Toni Mata

Parlem amb l'escriptor Toni Mata sobre el seu tercer llibre 'El centre del món' que ha rebut el XVè premi Carlemany per al foment de la lectura

12 juny 2026

Redacció

ESGLÉSIA

ESGLÉSIA CATALUNYA

SOCIETAT

Marta Otzet: "Volíem transmetre l'agraïment a totes les generacions que han fet possible la Sagrada Família"

La directora de Cultura i Acció Socioeducativa de la Sagrada Família mostra la preocupació que tenien d'expressar el sentit de l'obra de Gaudí

12 juny 2026

Redacció