Ignasi Boada, doctor en Filosofia i llicenciat en Ciències Polítiques de la Universitat Ramón Llull, ha dit aquest dilluns, en el programa ‘A Primera Hora’ de Ràdio Estel, que l’indult és molt més proper a la clemència que no pas el perdó. En aquest sentit, ha explicat que “el perdó és la capacitat de posar-se davant de la veritat”, i ha afegit que “és un acte de suprema llibertat”. L’endemà de la manifestació a Madrid en contra dels indults, Boada ha comentat que l’acte de la plaza Colón de Madrid manifesta que “hi ha una part de la població d’Espanya que veu l’indult com una figura que suposa minimitzar l’ofensa rebuda”, la cual cosa “en posa novament en relleu la complexitat enorme d’aquesta situació”.
Pots tornar a escoltar AQUÍ
Més actualitat
ESGLÉSIA MÓN
Cristóbal López: "És immoral que alguns polítics que es declaren catòlics vegin els musulmans com uns enemics"

El cardenal i arquebisbe de Rabat diu a Ràdio Estel que la imatge de pastors evangèlics pregant amb Donald Trump és "un atemptat contra la nostra fe"
13 març 2026
Ignasi Miranda, 
SOCIETAT
Núria Sastre, advocada: "El règim tancat és contraindicat per a les persones que pateixen de salut mental, mai milloraran a la presó"

L'advocada apunta que hi hauria d'haver un informe previ de cada persona jutjada per detectar si és adient el seu internament a la presó
13 març 2026
Redacció, 

