En directe

Tot sardana

POLÍTICA

El PP descarta la moció de censura contra Sánchez perquè ara reconeix que no té prou suports

El portaveu del PP a l’Ajuntament de Barcelona descarta que Feijóo es reuneixi amb Puigdemont a Brussel·les

7 juliol 2025

Redacció

Comparteix

El portaveu del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera, descarta que el seu partit presenti una moció de censura contra Pedro Sánchez perquè “no té prou suport”. El recentment escollit nou membre del comitè executiu del PP ho ha dit en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel on ha recordat que si el partit presenta la proposta “és amb possibilitats de guanyar” i ara per ara els falta el suport de quatre diputats.

Preguntat per les converses amb Junts, Sirera recorda que van buscar el suport dels de Carles Puigdemont, però van descartar una moció de censura. “El que ens diu la direcció de Junts és que estan còmodes amb això. Són ells els que hauran de passar comptes amb els electors perquè mantenen un govern corrupte i que trafica amb dones”. Amb tot, Sirera diu que el PP manté les portes obertes a l’antic votant convergent o socialista “que vegin el PP com un partit el qual poden confiar”.

“No ens reunirem amb Puigdemont a Waterloo”

D’altra banda, el portaveu del PP a la capital catalana ha tancat la porta a una trobada entre el líder dels populars, Alberto Núñez Feijóo i el líder de Junts, Carles Puigdemont a Brussel·les. “No ens hi reunirem”, ha insistit. Amb tot, ha insistit que la voluntat del partit “no és seduir Junts”. En tot cas, recorda que en alguna ocasió els de Puigdemont han donat suport a propostes que ells han presentat al congrés “però no forma part de cap negociació”.

“El cas de la treballadora morta és un desgavell”

Preguntat per la mort de la treballadora de neteja enmig de l’onada de calor, Daniel Sirera ha lamentat les múltiples versions que ha donat el govern de Jaume Collboni. “Primer van dir que no tenia res a veure amb ells, després que esperarien els resultats de l’autòpsia i finalment donaven el tema per tancat. Tot plegat és un desgavell”, ha lamentat.

En aquest sentit, el popular aposta per reforçar els controls a les empreses i vetllar perquè es duguin a terme protocols durant els episodis de calor. “M’amoïna que l’ajuntament es preocupi tan poc per als seus treballadors i això es veu en el dia a dia amb altres funcionaris públics. Si Barcelona funciona és gràcies a ells”. Amb tot, lamenta que l’ajuntament "està més preocupat per altres coses”, lamenta.

Recupera l'entrevista

Entrevista a Daniel Sirera

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

Ricardo Moya: "Estic totalment a favor de la intel·ligència artificial"

El músic i comunicador Ricardo Moya presenta el seu E.P. 'Botánica básica', que navega entre el pop, funk, psicodèlia, música disco...

17 octubre 2025

Redacció

ENTREVISTES

POLÍTICA

50 anys com a taquígrafa al Congrés: "Durant el procés es notava la tensió"

El Ple del Congrés, el 15 de desembre de 2022

Ana Rivero repassa la seva trajectòria al Congrés des de 1975 al llibre 'Luz y taquigrafía. 50 años transcribiendo la historia de España'

17 octubre 2025

Redacció

ECONOMIA I FINANCES

El Col·legi d'Economistes dona per bo el fracàs de l'OPA al Sabadell

L'economista Josep Reyner considera que l'OPA posava en perill la concentració de negoci

17 octubre 2025

Redacció