En directe

Fórmula Estel

RÀDIO ESTEL

"El PP té casos de corrupció molt pitjors que el de Cifuentes"

La dimissió de Cristina Cifuentes com a presidenta de la Comunitat de Madrid va ser aquest dimecres el gran tema, i aquest dijous la notícia…

26 abril 2018

@BorjaDeMaria

Comparteix
La dimissió de Cristina Cifuentes com a presidenta de la Comunitat de Madrid va ser aquest dimecres el gran tema, i aquest dijous la notícia encara porta cua. 
El periodista Lluis Foix, a l’hora informativa de la Fórmula Estel, ha valorat: “Arriba tard i malament. La sra Cifuentes és una part molt petita del clima de corrupció estructural que pateix, o que viu, o que ha realitzat el PP, no només ara, sinó durant molt de temps”. Foix també ha apuntat: “20 anys governant el mateix partit en una Comunitat són excessius. L’anterior president més de 2 anys a la presó, Aguirre extraordinàriament qüestionada… I el PP té casos de corrupció molt pitjors que el que ha fet caure a Cristina Cifuentes”.
Catalunya Cristiana
La reivindicació d’unes pensions dignes continua sent notícia i aquesta setmana és el tema d’anàlisi de Catalunya Cristiana. L’ha explicat Carme Munté, cap de Redacció.
Notícies, bona música per arrencar el dia, repàs per l'actualitat de tot Catalunya i Andorra... això i molt més t'espera cada matí de 8 a 9 a RàdioEstel.

Escolta l'hora informativa de la Fórmula Estel

Més actualitat

CINEMA

CULTURA

ENTREVISTES

Aina Clotet: "La por a la soledat marca la manera com estimem"

Aina Clotet

Parlem amb l'actriu Aina Clotet sobre 'VIVA', el seu debut com a directora i guionista de llargmetratge que ha guanyat el premi revelació a Cannes

1 juliol 2026

Redacció

SOCIETAT

El lleure educatiu es reivindica com a espai d'aprenentatge i de cobertura de necessitats bàsiques

Des del sector destaquen com els infants aprenen a conviure, guanyar autonomia o tenir referents positius, entre d'altres virtuts

1 juliol 2026

Redacció

SOCIETAT

La bretxa digital: principal escull de la regularització de migrants

Aquest dimarts s'ha acabat el termini del procés de regularització extraordinària, en què s'han registrat més d'1,2 milions de sol·licituds

1 juliol 2026

Redacció