En directe

El rosari

RÀDIO ESTEL

El programa “El Gripau Blau” de Ràdio Estel recull el premi RAC

El Gripau Blau, un espai de Ràdio Estel realitzat pel grup d'animació infantil Ara Va de Bo ha estat guardonat amb una de les mencions…

Publicat: 09/10/2020 12:10 Actualitzat: 13/10/2021 20:28

Comparteix
El Gripau Blau, un espai de Ràdio Estel realitzat pel grup d'animació infantil Ara Va de Bo ha estat guardonat amb una de les mencions de qualitat dels premis Ràdio Associació de Catalunya. Al programa A Primera Hora de Ràdio Estel, Jordi Roura, realitzador del programa des del 2011 i un dels fundadors del grup Ara Va De Bo, ha destacat la ràdio en català  i els programes infantils. D’altra banda, Jordi Roura ha anunciat que properament sortirà a la venda un CD del programa El Gripau Blau. 
La gala dels vintens premis Ràdio Associació ha estat condicionada per la crisi sanitària, i fins i tot després d’haver-se ajornat més de mig any, s’ha hagut de celebrar gairebé sense públic, ja que l’assistència ha estat limitada als organitzadors, jurat, autoritats i premiats.
En la categoria de millor programa de ràdio, el jurat ha atorgat una de les mencions de qualitat a El gripau blau, un espai de Ràdio Estel que "treballa per divulgar el patrimoni musical i literari per a un públic infantil en les diferents variants de la llengua". 
Durant l'acte, també han estat premiats els periodistes Anna Punsí, Maria Núria Revetlle i Benet Íñigo, i el programa Via Lliure, de RAC1.
Pots tornar a escoltar l'entrevista AQUÍ

Més actualitat

SOCIETAT

"L'ampliació de l'aeroport accentuaria la turistificació": les plataformes reiteren la negativa al projecte

La plataforma 'Zeroport' es mostra optimista sobre el fet que es paralitzi el Pla d'inversions de l'ampliació de l'aeroport

21 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

EDUCACIÓ

50 anys de La Bressola: "La història d'un miracle permanent"

L'escola és la història d'èxit de la immersió lingüística en català a la Catalunya Nord

18 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga

CULTURA

DOCUMENTALS

ENTREVISTES

Carles Prats: "La de Montserrat és una comunitat monàstica molt especial"

Carles Prats

Parlem amb el director de documentals Carles Prats sobre 'El temps de Montserrat', una peça que ens permet passar 24 hores amb els monjos

18 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias