En directe

La veu dels animals

ALTRES

El teatre Gaudí torna a apostar per l’obra 'T’estimo, però no tant'

Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel…

15 març 2016

Mercè Raga

Comparteix
Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel Murga, l’obra situa els protagonistes a un pis de l’eixample de Barcelona. L’obra la podreu veure al teatre Gaudí fins el 10 d’abril. El director de l’obra Miquel Murga ha assegurat, en una entrevista a Ràdio Estel, que l’obra enmig de la comèdia i el fart de riure que es fa la gent, “hi ha tota una història que és un cant a l’amor, i sobretot, un cant a l’amistat.” La història presenta la vida de dos amics de tota la vida que han compartit un passat amorós, i això fa, que tinguin un vincle molt especial.  
L’obra de Miquel Murga torna al teatre Gaudí després de fer una gira per tot Catalunya i València. Ara, tornen amb més ganes que mai, al teatre a on va començar tot, amb energies renovades. “Els actors Josep Linuesa, Ferran Castells i Monica Corral estan contents i feliços de la vida de tornar a Barcelona.” ha dit. el director de l’obra. 
“La base i l’essència d’aquesta comèdia és fantàstica. José Luis Alonso de Santos és un home que coneix perfectament l’art d’una dramaturgia que estigui cosida i recosida, i que no hi falli res”. Segons ha afirmat Miquel Murga amb aquesta obra, dels anys 80, “calia fer un doble exercici: identificar-lo aquí, i després una revisió del llenguatge, perquè el llenguatge, l’humor, les relacions han canviat des del 1985 fins ara.”  L’espectador pot veure reconeguts cadascun dels referents que apareixen enmig de les històries de conflictes i relacions que viuen els personatges. 
Per acabar, l’autor ha assegurat que “la gent te ganes de riure, però, la veritat, és més difícil en temps de crisi, arrencar un somriure al públic.
Ràdio Estel regala entrades per anar a veure aquesta obra. Entre tots els participants sortejarem 5 entrades dobles gratuïtes pel diumenge 3 d'abril de 2016 a les 18h, al Teatre Gaudí de Barcelona, c/ Sant Antoni Maria Claret 120 de Barcelona. 
Si voleu escoltar l’entrevista podeu clicar aquí (a partir del minut 15) 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

Dàmaris Gelabert: "La música és el llenguatge de les emocions"

Dàmaris Gelabert

Parlem amb la cantant Dàmaris Gelabert sobre el seu nou disc 'Créixer cantant' i el llibre 'Les Vocals' amb text d'Eulàlia Canal i il·lustracions de Sebastià Serra

30 abril 2026

Redacció

SOCIETAT

Papalaye, portaveu de Top Manta: "Som davant d'una situació complicada i ens hem de fer forts"

Top Manta estén les curses antiracistes per una desena de municipis amb el lema 'No sobren migrants, sobren racistes'.

30 abril 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Brugués Mitjans: "Hem perdut la capacitat d'esforçar-nos"

Brugués Mitjans

Parlem amb l'advocada i escriptora Brugués Mitjans sobre la seva tercera novel·la 'Els hereus de la cobdícia', editada per RBA

29 abril 2026

Redacció