En directe

El Matí a Ràdio Estel

ALTRES

El teatre Gaudí torna a apostar per l’obra 'T’estimo, però no tant'

Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel…

Publicat: 15/03/2016 10:00 Actualitzat: 13/10/2021 20:31 per Mercè Raga

Comparteix
Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel Murga, l’obra situa els protagonistes a un pis de l’eixample de Barcelona. L’obra la podreu veure al teatre Gaudí fins el 10 d’abril. El director de l’obra Miquel Murga ha assegurat, en una entrevista a Ràdio Estel, que l’obra enmig de la comèdia i el fart de riure que es fa la gent, “hi ha tota una història que és un cant a l’amor, i sobretot, un cant a l’amistat.” La història presenta la vida de dos amics de tota la vida que han compartit un passat amorós, i això fa, que tinguin un vincle molt especial.  
L’obra de Miquel Murga torna al teatre Gaudí després de fer una gira per tot Catalunya i València. Ara, tornen amb més ganes que mai, al teatre a on va començar tot, amb energies renovades. “Els actors Josep Linuesa, Ferran Castells i Monica Corral estan contents i feliços de la vida de tornar a Barcelona.” ha dit. el director de l’obra. 
“La base i l’essència d’aquesta comèdia és fantàstica. José Luis Alonso de Santos és un home que coneix perfectament l’art d’una dramaturgia que estigui cosida i recosida, i que no hi falli res”. Segons ha afirmat Miquel Murga amb aquesta obra, dels anys 80, “calia fer un doble exercici: identificar-lo aquí, i després una revisió del llenguatge, perquè el llenguatge, l’humor, les relacions han canviat des del 1985 fins ara.”  L’espectador pot veure reconeguts cadascun dels referents que apareixen enmig de les històries de conflictes i relacions que viuen els personatges. 
Per acabar, l’autor ha assegurat que “la gent te ganes de riure, però, la veritat, és més difícil en temps de crisi, arrencar un somriure al públic.
Ràdio Estel regala entrades per anar a veure aquesta obra. Entre tots els participants sortejarem 5 entrades dobles gratuïtes pel diumenge 3 d'abril de 2016 a les 18h, al Teatre Gaudí de Barcelona, c/ Sant Antoni Maria Claret 120 de Barcelona. 
Si voleu escoltar l’entrevista podeu clicar aquí (a partir del minut 15) 

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Pau Cusí Marés: "Mai de la vida em passaria al castellà per escriure"

Pau Cusí

Parlem amb el periodista Pau Cusí Marés sobre la seva nova novel·la 'Les Entranyes', que ha rebut el Premi Roc Boronat de la ONCE

16 setembre 2026

Glòria Romero

Joan Trias

Sense categoria

Les entitats extremenyes de Catalunya reivindiquen el seu espai en l'acte de la Diada a Extremadura

El president de la Generalitat, Salvador Illa, viatja aquest dimecres a Extremadura pel tradicional acte de la Diada

16 setembre 2026

SANITAT

"Si posem fàrmacs que disminueixen la gana, podem generar estats de malnutrició"

Els nutricionistes alerten de l'ús de medicaments injectables per aprimar-se

15 setembre 2026

Guillem Andrés

Mercè Raga