En directe

Vespres

ALTRES

El teatre Gaudí torna a apostar per l’obra 'T’estimo, però no tant'

Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel…

15 març 2016

Mercè Raga

Comparteix
Es tracta de la versió catalana revisada i actualitzada de l’obra de José Luis Alonso de Santos Pares y Nines. En la versió de Miquel Murga, l’obra situa els protagonistes a un pis de l’eixample de Barcelona. L’obra la podreu veure al teatre Gaudí fins el 10 d’abril. El director de l’obra Miquel Murga ha assegurat, en una entrevista a Ràdio Estel, que l’obra enmig de la comèdia i el fart de riure que es fa la gent, “hi ha tota una història que és un cant a l’amor, i sobretot, un cant a l’amistat.” La història presenta la vida de dos amics de tota la vida que han compartit un passat amorós, i això fa, que tinguin un vincle molt especial.  
L’obra de Miquel Murga torna al teatre Gaudí després de fer una gira per tot Catalunya i València. Ara, tornen amb més ganes que mai, al teatre a on va començar tot, amb energies renovades. “Els actors Josep Linuesa, Ferran Castells i Monica Corral estan contents i feliços de la vida de tornar a Barcelona.” ha dit. el director de l’obra. 
“La base i l’essència d’aquesta comèdia és fantàstica. José Luis Alonso de Santos és un home que coneix perfectament l’art d’una dramaturgia que estigui cosida i recosida, i que no hi falli res”. Segons ha afirmat Miquel Murga amb aquesta obra, dels anys 80, “calia fer un doble exercici: identificar-lo aquí, i després una revisió del llenguatge, perquè el llenguatge, l’humor, les relacions han canviat des del 1985 fins ara.”  L’espectador pot veure reconeguts cadascun dels referents que apareixen enmig de les històries de conflictes i relacions que viuen els personatges. 
Per acabar, l’autor ha assegurat que “la gent te ganes de riure, però, la veritat, és més difícil en temps de crisi, arrencar un somriure al públic.
Ràdio Estel regala entrades per anar a veure aquesta obra. Entre tots els participants sortejarem 5 entrades dobles gratuïtes pel diumenge 3 d'abril de 2016 a les 18h, al Teatre Gaudí de Barcelona, c/ Sant Antoni Maria Claret 120 de Barcelona. 
Si voleu escoltar l’entrevista podeu clicar aquí (a partir del minut 15) 

Més actualitat

ESGLÉSIA CATALUNYA

PAPA LLEÓ

La parròquia de Sant Agustí es posa a punt per rebre Lleó XIV

El pare Denis Pineda destaca la humanitat del Pontífex i el record que té per tots els agustins

12 maig 2026

Redacció

SANITAT

SOCIETAT

Els experts mantenen la calma davant l'hantavirus: “No li és fàcil de contagiar-se, no és com la covid”

Enric Ollé, investigador de la URV, diu que cal estar tranquils entre la població general que no està en contacte amb rosegadors

12 maig 2026

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

MÚSICA

La Pegatina: "L'única opció que tenen els músics emergents és viralitzar-se"

La Pegatina

Parlem amb Adrià Salas, Rubén Sierra i Romain Renard de La Pegatina sobre el seu nou àlbum després de dos anys d'aturada: 'Fuegos del Barrio'

12 maig 2026

Redacció