En directe

Fes ta festa

AUDIOS

Sense categoria

"El teatre no és un lloc de clausura"

Júlia Molins, Natàlia Mas i Guim Oliver es posen a la pell d'Hera, Hades i Zeus a L’última fucking nit (o la festa de Zeus i Hera)

16 octubre 2023

Comparteix

Júlia Molins, Natàlia Mas i Guim Oliver es posen a la pell d'Hera, Hades i Zeus a L’última fucking nit (o la festa de Zeus i Hera). Una obra on "aterren" els déus de la mitologia grega i on els mòbils estan permesos perquè segons l'actor Guim Oliver "el teatre no és un lloc de clausura, sinó que és un lloc que pot ser una festa" i si per passar-t'ho bé has de treure el mòbil, gravar i mirar el WhatsApp, fes-ho".

"Si per passar-t'ho bé has de treure el mòbil, gravar i mirar el WhatsApp, fes-ho"

Una obra de Marc Artigau i Núria Guiu Sagarra que serà al Teatre Lliure de Montjuïc fins el proper 29 d’octubre.

Júlia Molins, Natàlia Mas i Guim Oliver: "El teatre no és un lloc de clausura"

0:00 / 0:00

Més actualitat

RÀDIO ESTEL

El Sorteig de Nadal de la Loteria Nacional, a Ràdio Estel

El Matí a Ràdio Estel dedica una programació especial del Sorteig de la Loteria Nacional d'aquest dilluns 22 de desembre

19 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

Dafnis Balduz i Míriam Iscla: "Està bé entendre tothom, però hi ha línies que no es poden travessar"

Els actors protagonitzen 'Honestedat' al Teatre Akadèmia, on el debat és l'element principal entre els dos personatges

19 desembre 2025

Redacció

CULTURA

ENTREVISTES

TEATRE

Joan Carreras: "Si mantenim l'essència pura del teatre, acabarà sent un element revolucionari"

L'actor protagonitza 'Ai! La misèria ens farà feliços', la darrera estrena del Teatre Lliure dirigida per Gabriel Calderón

18 desembre 2025

Redacció